sobota, 11 stycznia 2020

Kapelusz w niebieskim kolorze

Dzisiaj kapelusz, to cykl, który będę kontynuować. Lubię takie niezwykłe okrycia głowy. Ten przypomniał mi pradziadka. Był wszechstronnie uzdolniony i żył na luzie. Przez to nie zawsze potrafili się porozumieć z moją prababcią; ) Takie jest życie dla patrzących na nie inaczej. Dzisiaj się chwalę bąbelkami na woalce i to właśnie mi jego przypomniało, bo robił dziwne serwety z nitek, mocowany sznurek był taką filcową kulką. Przełamałam retro styl skórzaną plisowaną sukienką ( sztuczna skóra), niebieski kaszmirowy sweter i wysokie zamszowe buty na platformie, są modne. Inaczej, retro. Czy warto ? Tak, bo nie zawsze trzeba kierować się logiką, czasami trzeba dać sobie luz, żeby naładować akumulatory. Ja robię to właśnie tak, powrót do przeszłości, któryś raz z kolei;).





Dalej sobie rysuję i bazgrolę, a to mój mistrz, którego obrazy lubię oglądać ( J. Miró). Surrealizm jest mi bliski i stwierdzeni, że tak może nawet dziecko jest niesprawiedliwe. Trzeba mieć wyobraźnię i zostawić ten poukładany świat zamknięty w kształty, które myślimy, że dostrzegamy. Poetyckie malowanie jest bardzo trudne, to rodzaj człowieka, który widzi inaczej i dotyka tej drugiej strony. Wiem, że później nie zastaniemy takiego samego porządku życia, a bardzo podobny do takich obrazów.













6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna calosc, super figura jak zawsze, a nakrycie głowy genialne

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię mieszać retro ze współczesnością:D
    A Ty Jola pewnie po dziadku masz taką niesamowita fantazję!!!
    Stylówka niebanalna i fantastycznie pomysłowa!!!
    Kapeluszem wciąż się zachwycam!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały kapelusz! Miro uwielbiam i nawet nie próbuję naśladować. Żeby tak malować najpierw trzeba umieć malować klasycznie, a potem mieć coś do przekazania na swój sposób i ten odpowiedni sposób znaleźć. Pokazuj swoje obrazki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Water Hack Burns 2lb of Fat OVERNIGHT

    Well over 160 000 women and men are trying a easy and secret "water hack" to burn 1-2lbs each night as they sleep.

    It is simple and works on anybody.

    This is how you can do it yourself:

    1) Hold a clear glass and fill it up half glass

    2) Now follow this amazing hack

    so you'll become 1-2lbs skinnier in the morning!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń