niedziela, 30 września 2018

Phenomenal Us -Challenge 25

Dziewczyny lubią brąz/ Girls Like Brown


Czy lubimy brąz, to nie jest łatwe pytanie, poniewaz przyjęło się, że ten kolor postarza i często  się go unika. Wszystko jak zawsze zależy od dodatków i to często powtarzane jest na wielu blogach. U mnie taka, szybka stylizacja, żeby nie zawieść grupy. Ostatnio mniej moich postów na blogu, a więcej mnie na Instagramie, bo codziennie przez chwilę, a związane jest to z obserwacjami i ja też obserwuje mój profil, bo nie rozumiem i chcę zobaczyć, do jakiej liczby doprowadzi i dlaczego tak się dzieje. Tak jak pisałam:dalej to, co nosze codziennie. Nic wyjątkowego, bo mój budżet ubraniowy znacie i są to rzeczy wyszukane w sklepach vintage. Nie mam ani sporych możliwości finansowych, ani pomocy. Wszystko muszę robić sama od a do z, a w tej chwili starym telefonem. Dlatego zaskoczyło mnie to, że w krótkim czasie, bo około 2 miesięcy mam ponad 18 tysięcy obserwujących. W tej chwili bardzo dużo osób obserwuje mnie dziennie. Prawda, że część odchodzi, bo ja mam swój system, czyli nie mam czasu i obserwuje tylko nasze dziewczyny i osoby, które w jakiś sposób znam, czyli to może przykre, ale nie mogę obserwować zbyt wielu kont, bo nie miałabym czas oglądać ich zdjęć, a to byłoby bez sensu.
Tyle o braku postów tak jak dawniej. Pewnie to się unormuje i nabiorę dystansu do wszystkiego, ale w tej chwili tak mnie zaskoczyło, że zmobilizowałam się Instagramowo.
O stylizacji w filmiku więc nie będę powielać.
Przepraszam za moje opóźnienia blogowe, a powinnam być zadowolona, bo blog przekroczył już 100000 wejść, czyli nie jest źle i za wszystkie komentarze i czas dla mnie i mojej pisaniny duże dziękuję;).



Więcej zdjęć ;Tu


3 komentarze:

  1. Jolu, te filmiki, to był strzał w dziesiątkę! Szczerze Ci powiem, że na filmach wyglądasz 10 lat młodziej niż na zdjęciach :D Przepraszam, jeśli Cię uraziłam, ale takie jest moje odczucie:))
    Filmiki pokazują taką fajną Ciebie:D
    A stylówka bardzo w moim stylu!!!
    Wiesz, że też lubię być damą:D
    Pięknie wyglądasz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś bardzo lubiłam brąz, nawet mąż się śmiał, że wszystko mam brązowe lub w kratkę. Dziś chyba nie mam nic brązowego, może beże bardziej.
    Twój zestaw przepiękny, na każdą okazję:-)
    Tara ma rację, filmiki są the best!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja brąz lubie od niedawna, kiedyś to nie był mój kolor, ale teraz jest :)

    OdpowiedzUsuń