poniedziałek, 8 października 2018

PHENOMENAL US - CHALLENGE 26

PLASTIC FANTASTIC 


#phenomenalus #phenomenaluschallenge #phenomenalusplasikfantastik#phenomenalusfantasticplastic

Kolejne wyzwanie i pewnie myślałyście, że mnie nie będzie ... Niewłaściwe myślenie, bo jestem. Pewne okoliczności spowodowały, że zamiast napisać post, to zasnęłam i rano pomyślałam dam wieczorem po pracy.
Nie lubię plastików, dlatego pozbierałam wszystko ze starych postów i nic nowego nie pokazuję. Kapelusz jest plastikowy i siatka też więc jakoś wcisnę się w zadanie. Skąd się wzięło zainteresowanie tym pokrowcem do ubrań: wodospad i Chanel i mamy buty, płaszcze przeciw deszczowe. Widziałam też spodnie z przezroczystego plastiku... Tak nieraz zdarza mi się kupić coś na potrzeby stylizacji, bo skłamałabym mówiąc nie, ale tym razem nie mogłam się przełamać. Nie lubię plastików, już czuję jak się pocę pod takim płaszczykiem.







Reszta:Tu





4 komentarze:

  1. Widziałam! Fantastyczne szaleństwo Plastic-owe :D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za plastikiem nie przepadam, ale u kogoś podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Była kiedyś modna taka wielka plastikowa biżuteria, uwielbiałam ją. Takie korale, klipsy czy torby robiły kreację. Teraz widuję nawet plastikowe buty...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapytaj Liloo dlaczego nie odblokuję anonimowych komentarzy? Nie każdy może napisać.

    OdpowiedzUsuń