poniedziałek, 15 października 2018

PHENOMENAL US - CHALLENGE 27

W kolorze liści/ Autumn Colours


#phenomenalus #phenomenaluschallenge#phenomenaluswkolorzelisci #phenomenalusautumncolours

Kolejne wyzwanie i to bardzo ciekawe, bo kolory jesieni. Mam trochę stylizacji i będzie to powtórka, z tego co wstawiłam na Instagram. Ta część jesieni nastawia mnie optymistycznie przez te wszystkie złote i czerwone liście. Moje stroje są jeszcze z przebłyskami lata. W Anglii z pogodą jest różnie, ogólnie aż do listopada jest ciepło, tylko często padają deszcze. Nie wiem która stylizacja się wam spodoba, ale moją faworytką jest ciepła bluza w miodowym kolorze.

Jesień w modzie i co ze mną zrobicie jak nie wiem i przyznaję się do tego. Ja uwielbiam tworzyć sama, bardzo rzadko inspiruję się gotowymi wzorami od zawsze byłam indywidualistka i kocham to. Mam bardzo silną osobowość, jestem uparta, wytrwała i zawsze jestem sobą. Nie umiem się poprawić i dlatego nie inspiruję się gotowcami.  wyjątki jeśli zobaczę coś fajnego u naszych dziewczyn, ale z projektantami mam problemObejrzę żurnal i coś w głowie zostaje, ale i tak przetwarzam po swojemu. Chyba od zawsze ubrania służyły mi w celu podkreślania osobowości, a nigdy odwrotnie. Wiem wychodzę teraz na zarozumiałą kobietę, ale taka nie jestem, to pozory.





Zdjęcia: Tu

3 komentarze:

  1. Jolu, cała jesteś jak kolorowa i ciepła jesień, tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jesień i jesienne kolorki :) Uściski Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. .....I chwała Ci za to, że Jesteś sobą. Nie sztuka iść do sklepu, wybrać z wieszaka i ubrać. Sztuką jest tak dobrać ubrania, żeby się dobrze w nich czuć.......i dodatkowo(ja tak lubię), satysfakcja, że nikt takich nie ma. Może mieć podobne, ale nie takie same....:)

    OdpowiedzUsuń