czwartek, 16 maja 2019

Modowe inspiracje

 Błękitny sweter


W Londynie nareszcie zaczyna być cieplej. Dziwna pogoda ostatnio i odbierała chęci do prowadzenia bloga. Zostawiłam malowanie i Instagram, ale żal mi tego miejsca i postaram się jednak żeby funkcjonowało tak jak dawniej.

Błękitny sweter znaleziony w sh jest dosyć ciekawy, bo doszyty ma wełniany podkoszulek. Fajnie wygląda jak spuści się dekolt na ramiona. Wykonany jest na maszynie dziewiarskiej i zaraz przypomniały mi się czasy, kiedy moja ciocia miała taką i robiła swetry. Dziurawe spodnie i trampki, było mi bardzo wygodnie.
















3 komentarze:

  1. Wygodnie i pięknie:))))u nas też z pogodą różnie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweter. I ślicznie Ci w tym kolorze.
    Miło Cię znowu widzieć Jolu.
    U nas od początku maja prawie codziennie deszcze i zimno...
    Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam czasami twoje sesje na instagramie:-)
    ten sweterek na lato w sam raz:-)

    OdpowiedzUsuń