niedziela, 1 grudnia 2019

Bardzo duży żakiet

Czy mnie jeszcze pamiętasz...trochę mnie tu nie było, a spowodowane to było różnymi czynnikami. Nie warto o nich się rozpisywać. Najważniejsze, znowu mam normalny aparat fotograficzny i to mnie bardzo cieszy, bo spełnia moje wymagania i powinny być dobre jakościowo zdjęcia.

Zaczynam od mody;).

Ogromniasty żakiet, przypomnienie lat 80 i szerokich ramion. Do tego cekiniasta tunika i skórzane spodnie. Retro torebka zabytek już, bo wyprodukowana W...NRD, ). Miłego tygodnia:)










4 komentarze:

  1. Cieszę się ze znów jesteś:))fajny ten ogromniasty żakiet:)))torebki retro bardzo lubię:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Tobie Jolu podoba mi się taki zestaw, nawet marynara:D
    Bo własnie na te wielkie marynarki mam alergię od czasów młodości - ginęłam w nich;)
    Fajowe połączenie z cekinami!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, takie marynary nie są idealne dla mniejszych kobiet. Ja też jestem drobna i mając do wybory wybieram te bardziej dopasowane;)

      Usuń