sobota, 3 grudnia 2022

Długi czarny żakiet plus odwaga

 Trochę mnie nie było;)


Pochłonął mnie Instagram, ale tam nie można pisać dłuższych tekstów. Chcę wznowić pisanie mojej powiedzmy książki; W śniącym świecie i rozważania filozoficzne o tym co będzie później. Starzeje się prawdopodobnie i takie myśli są mi potrzebne. Żal też bloga, który parę lat już istnieje i porzuciłem go na długi czas.

Starzenie się nie musi być nudne i można dalej być sobą, bawić się modą i robić wszystko to, co nas fascynuję. Najtrudniejsze w tym czasie jest utrzymanie fascynacji życiem i dalszego rozwoju, dalej mieć marzenia, a nie jest łatwo, bo lustro przecież nie mówi prawdy, fałszywe odbicie, a nasze ciało stale strajkuje, ale można i tego trzeba się trzymać. Czarny żakiet jako sukienka śmiała propozycja dla starszych pań. Czy zbyt ryzykowna?

Nie, jeśli dalej mamy odwagę i przynależność do grupy; jestem kobietą.

Z Instagramowymi koleżankami; prowadzą super profile na Instagramie. Znajdziecie je ;

Grażyna Giezek @grgiez  i Ireną Twierdzą @irenatwierdza

Jako Aniołki Charliego, to był super serial i pasujemy do nich.










 





 







5 komentarzy:

  1. Piękny ten żakiet , elegancki. Super , że wróciłaś😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego własnie bardziej wolę bloga Joluś:))
    No i raczej konta na blogu hakerzy nie przejmą, a na insta to już się zdarzało..
    Szkoda by było, żebyś straciła tyle świetnych stylizacji!
    Zaglądaj tutaj częściej:))
    Buziaki!!!

    A zmian tu trochę zaszło..mieszają.. Mam problem z logowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próba komentarza, bo mi miesza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tu chciałam wrócić, to bałam się czy się zaloguję, ale udało się, Elfiku Dziękuję za dobre słowo i będę tu już systematycznie, szkoda tego miejsca i tak jak piszesz, bloga nam nie zabiorą, a konto na I można stracić....

      Usuń