czwartek, 18 sierpnia 2016

Baletki i baletki czyli pointy

Piękna pogoda dużo,dużo słońca i czas wolny mojej koleżanki. Jest po szkole baletowej i prowadzi w Londynie litewski zespół ludowy do tego ma różne inne zajęcia i pracę trenera w hotelu, przy tak napiętym harmonogramie mało czasu i staram się nie marudzić o zdjęcia:)przyszedł statyw i już mogę sama robić ile chcę i kiedy chcę;)ale wczorajszy dzień był wspaniałą zabawą i uwielbiam jak koleżanka ma czas;)robi świetne zdjęcia. Zdjęcia robię samsungiem 4 myślę,że przy dobrym oświetleniu robi dobre ujęcia. Filmik też samsung galaxs 4.
Pod komentem Basi pisałam,że zastanawiam się czy kupić buty Melissy... stały nowe i to mój rozmiar w tym sklepiku vintage do którego często zaglądam. Nie podobała mi się cena -20 funtów
 Po sprawdzeniu cen w internecie  jest to jeden z nowszych projektów Melissy internetowo dalej w sprzedaży w cenie 80 funtów więc szybko wróciłam i kupiłam;)
Przy okazji zdjęć mogłam ubrać baletki,ale prawdziwe. Podziwiam wszystkie baletnice i baletmistrzów,nie myślałam,że taki ból trzeba opanować, ja tylko stanęłam do zdjęcia i myślałam,że połamię palce,a ból był straszny wiem,że z czasem jest wprawa i ból opanowany,ale jak trzeba kochać taniec,żeby przejść takie katusze.

Na moje stroje staram się wydawać rozsądne pieniądze:)wściekłość mnie bierze gdy widzę ceny w np.zarze...

Buty Melissa -vintage market -20f
Spódnica-lily bling-15f
Bluzka-vintage 3 f
Baletki koleżanki;)

 Wietrzne spódnice

pofrunął pod samo niebo
różowo- biały rąbek
zwiewnej spódnicy
bolą szczupłe stopy giętkiej kobiety
na paluszkach,paluszkach w takt widowiska
skok i spadek w atłasowych butkach

piękny taniec i gra mięśni
drobi kroki czas jej czas
tak tak bije zegar
taniec,taniec baletnicy

Zwariowana stylizacja,połączyłam różne wzory geometryczne tak jak wirują baletnice tak szalona stylizacja. Buty Melisy na wzór baletek mają nawet jedwabne wiązania  różnica :)jest obcas;)

Obraz,który kiedyś namalowałam -Baletnica

Filmik do oglądania na instagramie tu nie chcę działać:)























6 komentarzy:

  1. Zawsze mnie zastanawiało jak w takich baletkach można się poruszać:)))ślicznie Jolu wygladasz a czarne buty rewelacja:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie stoisz w tych baletkach. Czarne buty bardzo ciekawe tak jak całość stroju...pozdrawiam Jolu, miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, też zawsze chciała stanąć na palcach w pointach :) no i chcę Ci pochwalić za super zdjęcia! wreszcie wszystko widać! :) i wyglądasz zwariowanie ale super! :)i o to chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty Melissa są po prostu REWELACYJNE !!! Baletek natomiast nigdy nie miałam nawet w rękach, chociaż zawsze marzyłam o tańcu. Świetne zdjęcia - pół żartem pół serio - uwielbiam takie sesje. Musiałyście się dobrze bawić ;) :) . Pozdrawiam serdecznie - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, śliczne groszki, wzorki i fason spódnicy. Czarne buciki zachwycają. Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz ślicznie! Fajna spódnica! Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń