sobota, 16 czerwca 2018

DollsVogue

Już niedługo, bo w poniedziałek kolejne wyzwanie naszej grupy Phenomenal Us, a dzisiaj zapowiedź, którą przedstawi lalka. Dawno ich nie było i po obrażały się na mnie, że bardziej zajęłam się sobą, a nie nimi. Nie pomogło tłumaczenie, że ja dorosła jestem i w starszej grupie tej dorosłości. Ustaliły, że jedna musi się pokazać, wytypowały blondynkę z długimi włosami. Jest dosyć charakterystyczna, można wyginać ją jak się chce. Nie jest podobna do pozostałych Barbie, przez druty, które ma wewnątrz ciała, a to daje pełną plastykę.
Wystąpi w sukience w kwiaty, bo to do lata już mała chwila, a pełnia rozkwitu to właśnie ta chwila.







6 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu, ale skojarzyła mi się z Melanią Trump, chyba wolę inne lalki, tamte mają duszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ma superaśną sukienkę! :) sama bym taką chciała ;D Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładną sukieneczkę ma ta lalka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja koleżanka ma kolekcję takich lalek i też szyje im ubrania. Ładna sukienka. :-)

    OdpowiedzUsuń