czwartek, 6 grudnia 2018

Modowe inspiracje

Miodowe futerko

Nie wiem, jak podchodzicie do jakości rzeczy. Często podkreślam, że zwracam uwagę, zawsze szukam metki i patrzę na skład. Nie zawsze jednak mogę pozwolić sobie na nowe rzeczy uszyte ze świetnych materiałów, są bardzo drogie, cena często zabija chęć posiadania. Nie można mieć w szafie, tylko antycznych ubrań;) Chyba każda kobieta chcę mieć coś nowego, dlatego mój blog to połączenie retro i nowoczesności. Kupuję sobie też nowe ubrania, ale często nie są dobrej jakości, ograniczenia budżetowe:) To futerko jest sztuczne i w skrócie uszyte z materiału pozyskiwanego z butelki plastikowej. Przeszłam się po centrum handlowym, wstąpiłam do sieciówek i wróciłam do mniejszych butików. Wszystko made in China. To futerko, które widzicie kosztowało mnie 18funtów niczym nie różni się od takiego samego, które wisiało w HM, troszkę dłuższe było, a przecenione kosztowało 25 funtów. Zawsze dokupuję sobie parę rzeczy, żeby mieszać moje retro i po sezonie się pozbywam, ponieważ te rzeczy szybko się niszczą. Są w sieciówkach ubrania dobrej jakości, ale jest ich bardzo mało i cena ...nie do przyjęcia.
Co wyszukuję w sklepach Charity Shop: tylko ubrania doskonałej jakości, które trudno kupić, bo są bardzo drogie. Nigdy nie kupuję ubrań, złej jakości, ponieważ w niskiej cenie mogę nabyć nowe. Tej zasady zawsze się trzymam wchodząc do tego typu sklepów. W najbliższym czasie pokarze co kupiłam ostatnio i bardzo się cieszę, bo jest to doskonały gatunek i fason ponadczasowy.










5 komentarzy:

  1. Ja u nas przestałam w chodzić do niektórych sklepów, bo albo ceny z kosmosu albo jakość zła, a w second handach same szmaty, może w większych miastach jest z tym lepiej.
    Śliczny kolor ma to futerko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Asiu, a SH to też różnie, ale widziałam u was wiele internetowych i naprawdę można coś ciekawego kupić. Problem, że trzeba przeglądać, a nie zawsze jest czas, buziski i szafa nie musi być duża. Wiem, że mnie łatwiej , bo w Londynie jest wiele niezwykłych SH...miłego piątku.

      Usuń
  2. U nas jest wiele SH,niektóre mają faktycznie same mocno znoszone rzeczy ale sa i takie gdzie można wyszperać prawdziwą perełkę:)))bardzo fajne futerko i pięknie dobrany szal:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, są też zniszczone rzeczy i czasami można wyszukać prawdziwe klejnocik i dla tych okazji lubię takie sklepiki. Dziękuję Reniu i pozdrawiam.

      Usuń
  3. Łał, zestaw jest cudny. Taki energetyczny. :)
    Pięknie wyglądasz.:)

    OdpowiedzUsuń