niedziela, 2 grudnia 2018

Phenomenal Us -Challenge 34


Swetrzyska / Big Jumpers


#phenomenalus #phenomenaluschallenge #widzialnefenomenalne#phenomenalusswetrzyska #phenomenalusbigjumpers

Pora dołączyć do grupy, bo jeszcze się obrażą, bo dawno nie realizowałam zadania modowego,  wagary z mojej strony, ale daje filmik, który chciałam ładnie zrobić : ). Po różnych przemyśleniach bardzo ograniczyłam przebywanie i na blogu i na Instagramie, to nie oznacza, że się wycofuję, nie chcę żyć w sieci, bo to wciąga, mój przypadek, kiedy jest tak jak jest, czyli duża monotonność i izolacja wynikająca z emigracji może spowodować uzależnienie od świata nierealnego. Źle nie jest, bo nie rozpaczam jak nie zaglądam, więc mogę pracować limitujące sobie czas i lepiej siedzieć i delektować się ciszą, nauczyć się być samemu ze sobą niż pozwolić na przechwycenie duszy programom internetowym;).

Hmmm, ale to nie o tym miało być, znowu się gdzieś zaplątałam:).

Wielkie swetry, sporo ich ostatnio w sklepach i widziałam różne opcje. Mój to była szybka decyzja, bo miał korzystną cenę, super skład i kolor. Posłuży mi w tym sezonie, a jak będzie miał szczęście to jeszcze załapie się na następny sezon.





Więcej zdjęç: Tu




4 komentarze:

  1. Jolu, aż zatęskniłam za drutami! W ogóle gdy widzę te piękne włóczki i tkaniny to mam ochotę wrócić do robót ręcznych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku ja też tęsknię jak byłam ostatnio w sh, była zostawiona taka cieniowana wełna i w drugim druty były...o mało co ...ale na razie nie znajdę czasu, ale jak , tylko ...to taka super sprawa. Robiłam sweterki na drutach i serwety na szydełku ...też tęsknię, buziaki i dziękuję:)

      Usuń
  2. Twój sweter jest piękny:)))lubię takie cieplutkie rzeczy:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń