czwartek, 13 grudnia 2018

Z moich myśli i modowe inspiracje

Podszywanie się pod cudzą tożsamość, to ostatnio zajmowało moje myśli. Dla zysku nie mamy wiary w siebie, czy chcemy zrobić coś złego i później nikt nie będzie potrafił nas zidentyfikować, bo to nie my....
Zawsze myślałam, że ja i nikt inny, ale inni ludzie, jednak myślą inaczej. Dziwna sytuacja przytrafiła się mi na Instagramie, ktoś skopiował jedno z moich zdjęć i umieścił jako profilowe i tak zaczął zbierać śledzących. Dowiedziałam się od przyjaciółki, która przez przypadek znalazła to konto i ...najpierw myślała, że może moje drugie, ale postanowiła mi powiedzieć. Byłam zaskoczona, bo mam jedno i nie mam zamiaru mieć więcej kont na Instagramie. Zaczął się proces wysyłania zawiadomień, jeszcze nie ma zamkniętego konta, bo nie zauważyłam, że sama informacja, że ktoś się pod nas podszywa nie wystarcza, trzeba wypełnić specjalny formularz, zrobić zdjęcie dowodu i to wysłać i czekać na decyzję zarządu Instagrama. Miłe to nie jest, zwłaszcza że może oszukiwać ludzi. Niestety umieszczając swoje zdjęcia w internecie możemy mieć podobną sytuację. Dobrze, że to konto szybko odkryłam, a gdyby nie ...

Sukienka, z której się bardzo cieszę, będzie tą milszą częścią w moim poście. Pochodzi z lat 70 i ma super fason, bo piękny biały kołnierz z muszką, bufiaste rękawy będące modnym lokiem. Plisowany dół też jest trendy. Pastele były modne latem, ale są modne zawsze więc kolor długoterminowy. Lekko obniżona i luźna talia jest funkcjonalna. Fason dla każdej sylwetki przez swoją zwiewność, obniżoną luźną talię i odpowiednią długość. Niby zwyczajna suknia, która wszystko zakrywa, ale ma dużo uroku i moim zdaniem odejmuje, a nie dodaje lat.





















10 komentarzy:

  1. Ludzie potrafią zrobić każde świństwo:(((mam nadzieję że sprawa szybko się wyjaśni:))sukienka jest prześliczna a Ty wyglądasz w niej uroczo:))Pozdrawiam serdeczni:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda i to jest trudne do zrozumienis. Dziękuję Reniu, uściski.

      Usuń
  2. Nie rozumiem, po co ktoś podszywa się pod inną osobę, nie prościej zrobić zdjęcie samemu? Oby sprawa wyjaśniła się dla Ciebie pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety kradzież fotografii to częsty proceder ale kradzież fotografii profilowej to dopiero paskudna sprawa. Trzeba takie rzeczy tępić. Szczerze to nie rozumiem co to za frajda zamieszczać cudze fotografie nie lepiej samemu coś stworzyć? Mam nadzieje ,że sprawa się wyjaśni . A sukienka super i modelka też:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie,ale są tacy ludzie, którzy tak robią i to jest okropne.

      Usuń
  4. Pamiętasz Jolu, jak kiedyś kobieta ukradła moje zdjęcia? Jakaś psychopatka.
    Życzę Ci, by wszytko skończyło się dobrze.
    Sukienka jest śliczna, fajne radosne zdjęcia.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Basiu , a teraz mnie coś podobnego się przytrafiło.Dziękuję i uściski serdeczne.

      Usuń
  5. Nigdy nie zrozumiem takich ludzi, co to takiego trudnego w posiadaniu swojego konta, swoich zdjęć? Dobrze, że to margines, reszta potrafi tworzyć własny styl i nie musi udawać innych :) Sukienka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie rozumiem email, ale często kradną zdjęcia, żeby sami się nie pokazywać, bo mają na myśli oszustwo. ..dziękuję za komentarz i pozdrawiam.

      Usuń