sobota, 4 czerwca 2016

W retro stylu


Jestem: )Trochę czasu musiało minąć, żeby zrobić zdjęcia i coś napisać. Niestety moje życie nie jest łatwe, ale ...marudzenie nic dobrego nikomu nie przyniesie. Życie w  Anglii jest bardzo trudne, szczególnie dla ludzi takich jak ja wykonujących pracę fizyczną przez 6 dni w tygodni niestety normy tego, co trzeba wykonać są bardzo wymagające,a moja postura i wiek temu nie sprzyja,cóż po wielu latach takiego wysiłku zaczynam mieć problemy ze zdrowiem. Angielscy lekarze za darmo za bardzo się nie przykładają więc trudno o dobrą diagnozę. Na razie mam dobrą diagnozę oczu...teraz przy następnej wizycie płuca i alergia, bo po ostatnim za zaziębieniu i ataku alergii...szok ...całe ciało zasypały mi swędzące plamy, ograniczyłam salicylany i wysypka ustąpiła na szczęście, bo już nie wiedziałam gdzie się drapać, a wiadomo, że alergia może też spowodować uduszenie. Dosyć marudzenia, bo to jest bez sensu. Złe samopoczucie spowodowało przerwe-życie ograniczało się do przepracowania 8 godzin i powrót i szybko spanie. Nie mogłam pozwolić sobie na następne zwolnienie lekarskie, bo złamana ręka zabrała sporo pieniędzy. Tam, gdzie pracuje pierwsze 3 dni choroby nie są płacone,a później to bardzo małe wynagrodzenie. Pieniądze nie są najważniejsze, ale żyć się bez nich nie da:)

Kocham wszystko co jest retro i wydaje mi się, że lepiej pasowałabym do tych dawniejszych czasów, bo współczesne lubię, ale gdybym miała wybór...hmmm

Stylizacja z kapelusikiem, a to ze względu na blog, który podziwiam i zawsze czytam od deski do deski.

Polecam stylizacje i osób prowadzącą, bo jest niezwykła i chciałabym kiedyś tak wyglądać i mieć tyle pomysłów i chęci do realizacji.

STYLE CRONE

http://stylecrone.com/

Raz w miesiącu jest post gdzie panie pokazują swoje kapelusze i jest to bardzo ciekawe.

Moja propozycja kapeluszowa to kapelusik M. Spencera -retro styl.
Kolor brązowy niestety na zdjęciach wyszedł czarny -trochę mroczno jest dzisiaj w Londynie.
Spódnica-Ted Baker. Spódnica jest z jedwabiu i ma wszyte małe metalowe kółeczka, dzięki temu nie jest tak podatna na podwiewanie.

Mój nowy kolor włosów tak jak pisałam już wcześniej przyciemniłam włosy i używam pomadki w kolorze beżowego różu. Ten odcień pomadki dobrała mi moja mama, która zawsze czuwała nad moją estetką i ma duże umiejętności w doborze kolorystyki człowieka. Jak byłam młoda to nie lubiłam rad,bo chciałam być w zgodzie z modą i często podobały mi się mocne kolory i mkp-niestety mój typ urody zawsze pasował do delikatnych odcieni, a w mocnych się gubił )W tej chwili bardzo lubię rady mamy i chętnie się do nich dostosowuję ...z reguły to, co lubię podoba się mamie,ale o dobór pomadki prosiłam przy ostatnim pobycie w Polsce. Myśli, że ten odcień jest idealny.




















8 komentarzy:

  1. Pieknie Ci w tym kapelusiku, Jolu. Wygladasz w nim uroczo. Do tego piekny kolor bluzeczki i wspanialy naszyjnik! Nowa fryzurka jak najbardziej na TAK !! Masz racje, Jolu, ze jak sie czlowiek zle czuje, to najlepiej pomoze odpoczynek i spokoj, czego Ci wiele zycze!

    Pozdrawiam serdecznie i milej niedzieli Ci zycze:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jola, jestes wolna, jestes silna, jestes dobra, kochasz i jestes kochana, masz wartosc i znaczenie w zyciu. Jest dobrze.

    Wygladasz swietnie. Dbaj o siebie. Love, Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym retro bardzo dobrze wyglądasz, pasuje do Ciebie Jolu.
    Świetne zdjęcia a ty na nich taka radosna. Tak trzymaj...
    Zdrowia życzę i więcej odpoczynku, życie nie jest łatwe.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapelusik bardzo w moim stylu:))
    Pięknie go Jolu skomponowałaś z resztą ciuszków i bardzo Ci w nim do twarzy!
    W tych ciemniejszych włosach także!
    Mam nadzieję, że Twoje problemy zdrowotne powoli się rozwiążą...
    Trzymaj się ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo lubię retro i to nie tylko w modzie:)))ślicznie Jolu wyglądasz:)))kapelusz bardzo ładny i ta spódnica taka zgrabniutka i lekka:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. How beautiful you look in your hat, topping off your ensemble to perfection. Thank you so much for sharing with Hat Attack!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu na początku życzę Ci dużo zdrowia i żeby te choróbska nie wracały! :) a stylizacja jest bardzo ładna, świetnie ci w kapeluszu, śliczna bluzeczka, spódnica, biżuteria :)i kolor włosów jest znakomity! słuchaj mamy! fajnie , że ją masz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo do twarzy Ci w tym kapeluszu :) - całość skomponowałaś świetnie - masz idealną figurę do takich spódnic. Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń