środa, 29 czerwca 2016

Zapowiedź nowego posta-różowy kapelusik

Ten kapelusik wkradł się na mój obraz i chcę go pokazać w całej krasie. Bardzo lubię okrycia głowy, a stało się to dlatego, że w dzieciństwie chorowałam na uszy. Dla dzieci czas zimy to czas ciepłych czapek, ale lato to tylko przeciwsłoneczne. Ja w chłodniejsze dni musiałam zakładać chustki ze względu na uszy. Nigdy nie buntowałam się, bo były ładne i kolorowe.






Mam taki charakter, że łatwo się godzę, jeśli coś jest logiczne,a do tego było takie kolorowe j w ciekawe wzory.

Kapelusik bardzo mi się spodobał i na pewno nieraz będę go zakładać i to z przyjemnością znajdę się wtedy w innym wymiarze czasowym. Kapelusz jest wykonnany z jedwabiu pochodzi z 1950 roku ach...;)

Zapach wolności

na stole jogurt truskawkowy
delikatna woń różowa przestrzeń jak
krawędź stokrotek

ciesz się chwilą ,jest dobra i bez ograniczeń

nie wolno mi jeść zbyt wiele
nie będę właściwie reprezentować siebie
podróżować mi wszędzie też nie wolno
dużo nas i nie to samo patrzenie na drogę

wiesz co czasie
właśnie wyszukałam zdjęcie różowego jeziora

piasek szeleści pod stopami
różowa woda i Zachód słońca
spójrz jak czerwień całuje swoje odbicie
przesuwa głębie i szuka tego, co ja
co ty
dawniej
dzisiaj

beztroskiej godziny pachnącej owocami
bez obliczeń,filozofi,rywalizacji
tylko ja ty i smak beztroski



















5 komentarzy:

  1. Pieknie, Jolu. Bardzo twarzowy jest ten kapelusik! Wygladasz w nim cudownie! Bluzeczka rowniez sliczna takie bardzo lubie.

    Pozdrawiam i mocno sciskam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam takie kapelusiki z dzieciństwa, gdy nosiła je moja Mama. Na fali powrotów mody, znowu wygląda ciekawie. Osobiście uwielbiam kapelusze, niestety nie wyglądam w nich dobrze i rzadko trafiam na taki, który mi po prostu pasuje, tym bardziej podziwiam je u innych :) . Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapelusik super Jolu, ładnie w nim wyglądasz. Pozdrawiam Cię serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz klasę i szyk. To dzisiaj rzadkość. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam taka fotkę z dzieciństwa na kucyku:D
    A kapelusik piękny! Ciekawa jestem co do niego założysz:))
    Pozdrawiam Jolu!!!

    OdpowiedzUsuń