sobota, 2 lipca 2016

Ròżowy kapelusik

Ten sam, ktòry wkradł się na obraz przyjaciółki. Obiecałam jej parę, zanim opuści Anglię i wreszcie będzie cieszyć się emeryturą mieszkając w Polsce
,bo tylko sytuacja życiowa zmusiła ją do opuszczenia kraju.
Kapelusz jest wykonany z jedwabiu i pochodzi z 1950 roku. Nie będę powtarzać, że kocham dawny styl. Staram się dodawać elementy vintage do nowoczesnych rzeczy. Moim zdaniem tworzenie całych strojów z dawnych czasów nie jest właściwe, bo wtedy wyglądamy jak kopia czegoś co minęło natomiast dodawanie lubianych części garderoby do nowoczesnych jest takim lokiem,który dodaje smaku.








Tak jak te okulary dzięki nim mam wiele radości. Zobaczyłam je na eBay i zaznaczyłam, ale podobała mi się też czapka -chłopiec kucharz. Pokazałam obie rzeczy przyjaciółce z zapytaniem:czapka lepsza, a ona ....tylko nie ta czapa weź okulary; ) no i są)Okulary są z 1950 roku i zadbane. Mają nawet futerał z imieniem i nazwiskiem właścicielki. Zabawne jest to, że jak założyłam to okazało się,że to te same szkła jak moje.
Na zdjęciu mam też ciekawą rękawiczkę jest ręcznie szyta przez dawną firme o ktòrej napewno napiszę.








Comiesięczny atak kapeluszy czyli HAT ATTACK,ktòry daje mi wiele radości można pokazać swoje kapelusze...kapelusiki:)











Dzisiaj dwie stylizacje, bo zainspirowała mnie JUDITH ze STYLE CRONE

Chwila w której znalazłam jej bloga była niesamowita, bo znalazłam niezwykłą kobietę, ktòra tworzy piękne stylizacje. Zawsze jest w kapeluszu, a jej kapelusze są piękne. Szukając kapeluszy zwiedza świat. Jej podejście do życia i myśli są tak niezwykłe, że przeczytałam większość jej postów, a bloga prowadzi 6 lat; )
Wieku po niej nie widać jest nadal bardzo piękna.

W poście HAT ATTACK ma przepiękny kapelusz z zakładkami w naturalnym kolorze. Nie mam tak niezwykłego, ale tą stylizacją chciałam oddać nastrój stylizacji JUDITH.

http://stylecrone.com/


Za wszystkie odwiedziny i zostawiane komentrze serdecznie dziękuję.






5 komentarzy:

  1. Zdjęcia z rękawiczką są piękne - wyglądasz wspaniale w tych okularach. :) Masz rację, jeżeli mamy jakiś element vintage to chyba nie całość, ale właśnie jakąś jedną rzecz i wtedy wygląda to świetnie. Pudrowo - czarna stylizacja z kapelusikiem w roli głównej jest urocza. Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne kapelusze! Mnie, podobnie jak Margot, najbardziej podobają się zdjęcia z rękawiczką i okularami. Pięknie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, Ty jesteś stworzona do kapeluszy. Oba zestawy świetne, pięknie wyglądasz...pozdrawiam serdecznie,,,

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wiele razy pisałam że cudnie wygladasz w kapeluszach:)))w obydwu zestawach prezentujesz się ślicznie:)))piękne są te okulary i bardzo Ci w nich do twarzy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne oba kapelusze! Też lubię dodawać elementy retro do nowoczesnych stylizacji:))
    A okulary jak dla Ciebie Jola! Wyglądasz w nich perfekt!!!
    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń