wtorek, 24 kwietnia 2018

DollsVogue

Dawno nie było lalek, dlatego dzisiaj wystąpi różowa. Mnie kojarzy się z aniołkeim, bo nigdzie nie jest powiedziane, że anioł ma być taki idealny, ugrzeczniony. Powinien być biały, bo tak często jest przedstawiany, ale ja uważam, ze większe serca mają często łobuziaki: ) ludzie, którzy mają swoje zdanie, często używają słów prostych, nie wchodzą nikomu w przysłowiowy ,,tyłeczek,, ale potrafią podać rękę nawet komuś, kto ma przybrudzoną, dlatego ta lalka kojarzy mi się z aniołkiem buntownikiem, lubię ją, może dlatego, że sama lubię się buntować. Potrafię zapytać, dlaczego czujesz się lepszy czy lepsza: Nie czuję się od nikogo gorsza nawet od książęcego pochodzenia. Dla mnie wszyscy ludzie są równi, tylko nieraz dzieli nas wielkość bankowego konta, ale w takim przypadku mówię, masz tylko szczęście i masz z tym szczęściem kłopot, bo boisz się, że możesz to stracić: ) Ja nie mam takiego kłopotu.

Laka Bratz, następna lalka kontrowersyjna przez nadmiar makijażu i duże usta. Lalce często marze się twarz i maluję od nowa. Trudno dać taką lakę dziewczynce, ale moim zdaniem starszej można).



Zapraszam też na nowy modowy post na drugim blogu.

Tu








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz