sobota, 25 października 2014

Sweter w kolorze bordo

Grubszy sweter może zastąpić kurtkę w cieplejsze, jesienne dni. Mój przypomina trochę sierść misia. Nie ma guzików więc można go dopasować w dowolny sposób. Jest miękki i bardzo ciepły. Jest to jeden z moich ulubionych swetrów. Dobrze będzie wyglądać z szerokim skórzanym paskiem. Bordo to szlachetny, królewski kolor. Pięknie wygląda w połączeniu ze złotem i żółcią. Ja ubrałam wisior w kształcie sowy. Trochę słabo widoczna, ale wyobraźnia na pewno pomoże. Zdjęcia w pokoju, przed wyjściem do pracy. Zapomniałam o torebce, a to dlatego, że stała w mojej kuchni. Zawsze sprawdzam przed wyjściem czy czegoś nie przegapiłam. Kuchnia trochę niebezpieczne pomieszczenie: ) Miałam przygotowaną czerwoną lakierowaną pokazywaną w innych stylizacjach. W internecie znalazłam zdjęcie torebki, która chętnie zobaczyłabym przy tej stylizacji-torebka Goshiko.

kapelusik-HM

spodnie-HM
top-HM
sweter-Marks Spencer
buty-już pokazywane










5 komentarzy:

  1. Takie swetry są super właśnie na jesienne dni.
    Kolor też jest ciekawy.
    Pozdrawiam Jolu cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny look)uwielbiam ten color)Pozdrawia serdecznie)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jola, ten total look jest genialny ! Bordo to bez wątpienia jeden z najpiękniejszych kolorów na jesień :) Twój zestaw bardzo mi się podoba - wyglądasz w nim świetnie ! Pięknie Ci w tym kapelutku !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny sweterek i kapelusik! Wygladsz uroczo i z pewnoscia sweterk musi byc cieplutki:) Pozdrawiam serdecznie Jolu:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny sweterek, też bardzo lubię ten kolor :) a torebka fantastyczna!, jak dowiesz się gdzie ja zdobyć daj znać;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń