czwartek, 21 września 2017

Modowe inspiracje

Sukienka w jesiennych kolorach

Trudno nie pisać o pogodzie, jeśli u mnie typowa szarość i trochę to psuję mi nastrój. Tak wiem, że pogodowy przerywnik to taki zapychacz myślowej dziury i ile razy można poruszać takie tematy, ale ja to ja i jestem humorzasta i bardziej drażliwa, jeśli mam deszczowego zapychacza w perspektywie przy pierwszych krokach nadchodzącej jesieni.

Do stylizacji wybrałam sukienkę w kolorach złotej i tak poprawiam sobie nastrój. Lubię mieć, chociaż parę rzeczy, które są i nie mają częstego zastosowania. Już nieraz rozmawiałam, sama ze sobą motywując moje ja. Po co ci takie ciuszki, jeszcze długo, zanim znajdziesz dla nich zastosowanie. Masz takie, a nie inne życie i nie masz gdzie nosić podobnych stylizacji, a jak będziesz mogła mieć ich więcej w swojej szafie to je kupisz, a teraz to jest to zbytek szafowy. Nic nie poradzę i dalej mam. Nie jest to taka ilość jak kiedyś,bo zaledwie parę rzeczy, które są i czekają na mnie na to kiedyś: )
Mój styl to połączenie różnych: glamur, casual, szyku francuskiego i całość uzupełniona o rokowe elementy. Tak lubię i nie mam jednolitego. Tak ubrałabym się do pracy w Polsce, to kiedyś, a obecne jak ubieram się częso pokazuje;)
Sukienka znaleziona w sh za 3 funty , do nie pasuje dobrze skórzany płaszcz bez guzików, a dzięki temu można regulować szerokość w pasie: )
Jest bardzo na czasie, bo widziałam podobne w żurnalach, a mój to staruch wyszperany w sh.
Założyłam niebieskie zamszowe szpilki, bo płaszczysko z nimi najlepiej wygląda, ale nie będę czarować...: ) Do tego płaszcza noszę czarne buty na o wiele niższym klocku lub ...baleriny. Baleriny wyglądają z nim najgorzej, bo jestem niska. Wygoda przede wszystkim w moim przypadku i nieraz myślałam,żeby go skrócić przed kolano wtedy ja urosnę i baleriny będą lepiej się z nim prezentować, ale mi go szkoda. Ładnie wygląda w tej długości, a krótszy straci swój urok. Sukienka ma wyszczuplający fa
son przez boczne paski.




















12 komentarzy:

  1. Ale jesteś seksi w tej sukience, idealna klepsydra ☺ Piękne kolory i płaszcz idealnie pasuje, tyle samo pieknego robi z figurą, która u Ciebie i tak jest idealna ☺ Super ze szpileczkami ale na pewno z balerinami też jest dobrze, nie skracaj go Jolu ☺ Buziaki ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wyglądasz w tej sukience :) Super Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, Jolu jaką Ty masz boska figurkę!!! Nic tylko ją podkreślać takimi kieckami!!! Ja też mam taka pracę, że muszę wygodnie, bo w klubie z maluchami nie da się inaczej :) Jednak już popołudniowe wyjścia są bardziej eleganckie :) Tak jak Ty lubię mieć w szafie parę ciuszków używanych sporadycznie. Taki płaszcz to bym chciała. Wyglądasz pięknie, coraz piękniej!!! Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka bardzo ładna i choć dużo zakrywa, wyglądasz w niej bardzo seksownie......zresztą z taką figurą nie można inaczej. Płaszczyk bardzo ładny i najlepiej, żeby został w tej długości. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu kochana ja też mam takie rzeczy w których nie mam gdzie pójść:)))w tej sukience wyglądasz ślicznie:))ale i płaszczyk zachwyca:))jest fantastyczny:))Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu,daj mi chwile bo musze odzyskac zmysly,ktore zgubilam patrzac na Ciebie :)) Moge napisac tylko jedno IDEALNIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sukienka w pieknych kolorach ,fantastycznie podkreslajaca Twoja niebywala figure :)) A plaszcz az brakuje slow uznania.....cudownie cudowny i to wlasnie w takiej dlugosci . Bajecznie,bajecznie i jeszcze raz bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka cudowna, i Ty w niej piękna. Płasz niekoniecznie, bo ja nie noszę skóry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, nie mogę się skupić na ubraniach... Ale masz figurę ✌️😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jeszcze bardziej podkreśla Twoją świetną figurę, płaszcz super i ten kolor - piękny a o pogodzie piszemy, bo jesteśmy od niej zależne. Pozdrawiam Jolu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka fantastyczna chociaż trzeba mieć do niej nienaganną figurę(u Ciebie to się sprawdza). Płaszcz fajny chociaż dla mnie byłby niepraktyczny bez guzików. Stylizacja bardzo udana. Gratulacje i pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jolu,nie wiem dlaczego nazywasz ten płaszcz, płszczyskiem - przecież on jest przepiękny, zgrabny, idealnie dopasowany do Twojej figury i taaaaki cudownie klasycznie elegancki. Wybór tych właśnie butów podkreśla wszystko, Twoje nogi, figurę, klasę !!!! O sukience już pisałam na Fb albo Insta - rewelacja !!!! Oczywiście tylko i wyłącznie dzięki Twojej nienagannej figurze - przepięknie !!!! Kisses - Margot :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ Ty masz figurę Jolu!!! Talia osy i piękne biodra!
    Sukienka wspaniale wyeksponowała te atuty!
    A płaszcz jest świetny! Klasyczny, elegancki... Rewelacyjna całość!

    OdpowiedzUsuń