niedziela, 10 września 2017

Modowe inspirscje

Okulary lekarskie

Zaznaczyłam to w tytule,bo takowe jeśli musimy nosić to nie powinny podlegać trendom modowym, tak myślę mając na uwadze fakt, że zapisywane na receptę do tanich nie należą i powinny posiadać też porządne oprawki. Inaczej to wygląda z przeciwsłonecznymi, bo tu możemy poszaleć z modą, jeśli dysponujemy takim owalem twarzy, który pozwoli na założenie różnych. Zabawa jest wyśmienita, okulary potrafią szybko nas zmienić. Właściwie dobrane dodać uroku lub urody, bo potrafią wyrównać dysproporcje , jeśli takie posiadamy.

Muszę się przyznać, dlaczego na moich zdjęciach jestem bardzo często bez okularów. Posiadam na razie jedne, które kupiłam po wizycie u okulisty oczywiście w Polsce. W moim miasteczku nie ma dużego wyboru oprawek i wzięłam takie , które mi nie szkodzą, współgrają z twarzą, ale piękne nie są. Nieraz pokazuję się wam w innych ,ale na razie są to tylko same ramy czekające na szkła. W lipcu byłam w Polsce, nie zdążyli mi zrobić i córka mi wysłała. Do tej pory nie doszły pewnie już nie dojdą, bo późniejsza przesyłka, którą wysłała, a była to płyta z wesela doszła. Oprawki były firmowe Chanel.  Moja wina, bo nie pomyślałam, że okulary mogą komuś się przydać i kazałam wysłać zwykłym listem więc nawet reklamować nie mogę.
Uwaga dla wysyłających za granicę Polski :Nigdy zwykłe przesyłki tylko do rąk własnych z potwierdzeniem.

Dawno  temu hmmm, rok temu miałam bardzo krótkie włosy. Chwalę się jakbym w tej chwili była posiadaczką bardzo długich:)
Dłuższe są i z tego jestem dumna, bo bałam się, że nie dam radę przejść przez najgorsze etapy zmiany fryzury.

Dzięki temu mam wiele okularów do wyboru:) Można wierzyć mi na słowo, w krótkich włosach moja twarz wyglądała bardzo źle w wielu modelach. W tej chwili w wielu dobrze wygląda i bardzo się zmienia, a to jest dla mnie bardzo ciekawe i na pewno będę inwestować w okulary. Lubię zabawę modą , kolorami, fasonami, okularami:)

Zapraszam w podróż do okularowego świata.
Do zabawy posłużyła mi zwykła aplikacja na telefon o nazwie Glassify taki czerwony kwadracik z narysowanymi okularami jakby ktoś chciał zainstalować na telefonie. Pewnie będą małe rozbieżności z naturą, ale aplikacja daje dobre możliwości przymierzenia danego fasonu okularów.

Pokazuję te, które moim zdaniem są dla mnie odpowiednie. Na końcu pokarze te które bardzo  mi się spodobały i chciałabym być ich posiadaczką.
































 Te uważam za najlepsze.











Myślę, że okulary trzeba dobierać na zasadzie kontrastów. Nie tylko związanych z owalem twarzy , ale i wnętrzem oraz kolorystyką. Najlepiej u mnie wyglądają te , które nie zlewają się z moją kolorystyką, chociaż te które podkreślają moje rudości też nie złe. Podsumowując w obecnej chwili okulary są dobrym uzupełnieniem dla mojej twarzy i niepotrzebnie się ich boję:) Chociaż do puki nie kupię ciekawych nie będę często pokazywać się w moich obecnych:) :) :)


14 komentarzy:

  1. Oprawki wybrałaś celująco;-)
    Te które wskazałaś za najlepsze dla Ciebie,naprawdę Ci pasują.
    Dobry ten kolor wlosów i znakomite cięcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz w okularkach :) Dodają Ci jeszcze więcej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się podobasz w okularach:)))ja w nich nie wyglądam najlepiej:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary to jednak pewien problem, trzeba zadać sobie trochę trudu, żeby wybrać odpowiednie. Wiem coś na ten temat 😏. Mam 2 pary korekcyjnych i przeciwsłoneczne, to teraz moja biżuteria, latem chodzę bardzo dużo w przeciwsłonecznych ale teraz się zacznie. Może sprawie sobie jeszcze jedną parę. Wybrałaś ciekawe oprawki...serdecznie pozdrawiam 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie jest Ci w okularach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu, dobrze Ci w okularach i na pewno nie będziesz miała większego problemu, jednak nie powinnaś mieć czarnych oprawek, za duży kontrast! Te ostatnie nie są dla Ciebie najlepsze,za bardzo wchodzą na oczy, za ciemne i robią Ci smutną minę poprzez opadające końcówki; najbardziej podobasz mi sie w takich pół-na-pół np. drugie i trzecie :) to powodzenia! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się urodziłam w okularach, zawsze były moją zmorą bo mam dużą wadę i kiedyś szkła ciężkie, mała buzia i wielkie ciężkie oprawki. Teraz jest u mnie tak jak ze wszystkim, szkoda kasy i nie przywiązuję wagi, to znaczy jak już muszę zmienić bo szkła nie te, wtedy wybieram bardzo starannie, ale cena ma znaczenie duże. Te które mam cały czas na nosie, powoli nawet we śnie, mają już chyba z 8 lat i wypłowiały zupełnie. jak się w kontroli okaże, że muszę nowe to wtedy będę myśleć, bo i tak u mnie szkła najdroższe. Bardzo się cieszę, że nie przywiązuję się do rzeczy i nie muszę posiadać kilku par do różnych strojów. Wiem, że jestem kosmitką w tym modowym świecie, może niebawem zresztą porzucę go na rzecz wolontariatu w schronisku dla psów, kto wie :) Świetna zabawa z tymi okularami Jolu i super sobie dobrałaś :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja, podobnie jak Ola - Lumpola, w okularach chyba się już urodziłam, noszę na pewno ponad 50 lat, i nigdy za bardzo nie polubiłam się ze szkłami kontaktowymi. Niestety ze względu na bardzo skomplikowaną wadę, a co za tym idzie koszmarną cenę samych szkieł, naprawdę koszmarną, mam zawsze tylko jedną parę na raz, a zmieniac muszę najrzadziej co dwa lata. Mam więc sporą kolekcję na stanie... ale nie mogę ich nosić. Przy tak wyrazistej fryzurze i ostrym kolorze wlosów ( ja wciąż mam w oczach Ciebie w ciepłym, miodowo-orzechowym blondzie, ale to na ja mam się dobrze czuć, tylko TY :):):)) - okulary muszą troszkę to tonować, i te, które wskazałaś jako najlepsze, takie własne są. Ale bardzo podobają mi się te "kocie oczy"...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka fajna aplikacja, a ile zabawy przy tym musi być. Jak na mój gust wiele oprawek pasuje do Ciebie, oby nie były za grube i za ciemne, czarne nie!!! Generalnie bardzo fajnie wyglądasz w okularach :) Pozdrowionka :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry wybór, Jolu. Dobór oprawek to wbrew pozorom niełatwa, a ważna sprawa. I bardzo się przydaje fachowa pomoc, czyli optyk który wie o co biega. U mnie w miejscowości jest taka optyczka, która genialnie czuje bluesa. Mam od niej dwie oprawki i chcę trzecie, czarne. No, ale że to kasa, a u mnie jeszcze jeden okularnik, to muszę poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna masz fryzurkę Jolu! Co do okularów, to ciężki wybór... Sama mam małą twarz i zwykle wszystkie są na mnie za duże, więc też kombinuję;))
    Mnie się podobają takie pełne oprawki, ale te które wybrałaś pasują Ci!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jolu te ,ktore wybralas sa fajne :) Najwazniejsze zebys Ty sie w nich dobrze czula :) buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie te okularki podobają mi się bardzo, a najbardziej te rude - kocie. Ja bez okularów nie ruszam się z domu, cierpię na światłowstrędi najmniejszy promyczek mnie razi stąd mam ich wiele i zakładam stosownie do całości ubrania.Ty we wszystkich wyglądasz intrygująco:-)) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybór okularów to rzeczywiście trudna sprawa. Fajna ta aplikacja chyba tak? - dużo mi się podobało, te które wybrałaś bardzo pięknie Ci pasują :))) Kisses - Margot :))0

    OdpowiedzUsuń