poniedziałek, 7 maja 2018

MĘSKI AKCENT/ A LITTLE BIT OF A GENTLEMAN

PHENOMENAL US – CHALLENGE 13 




Męskie elementy w damskiej garderobie takie jest zadanie naszej grupy. Większość kobiet pożycza z męskiej szafy wiele elementów. Szelki, krawaty, rodzaje materiałów, szczególnie paski, kształt oprawek do okularów, koszule i nawet fasony butów: ) Od chwili kiedy skończyłyśmy ze słodkim wizerunkiem zaczęłyśmy zaglądać do męskiej szafy. Nasze stylizacje zaczęły być bardziej z pazurem, a nie z kobiecą miękkością, chociaż można tak połączyć elementy garderoby, że dalej będą czysto kobieca, chociaż zawierają typowe męskie elementy stylizacji. Krawat jest już trochę oklepany, bo często wykorzystywany w damskich stylizacjach, mnie bardzo się podoba i dzisiaj będzie krawat. Koszula też przypomina męski fason, kojarzy mi się z końcem dziewiętnastego wieku przez paski na rękawach. Krawat jest w kolorze wrzosowym i ma drobne białe kropki. Całość uzupełniona ażurowymi botkami.














13 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalnie, świetne połączenie kropek na krawacie i pasków na rękawach:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu, jak zawsze uroczo:). Wklejam Cię zaraz do grupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jak ja się cieszę, psuje mi się dekoder raz mam internet raz nie ...posta udało mi się opublikować, a dodać tam gdzie trzeba nie mogłam...Aniu wielkie dzięki, bo podchodziłam parę razy i internet zanikał...Muszę zgłosić i dadzą mi nowy i wtedy sygnał będzie stabilny.

      Usuń
    2. Jolu, jeszcze prosze dopisz w tytule numer wyzwania, to jest CHALLENGE 13 - wtedy już be∂zie idealnie :).
      ps. Niestety nie moge komentować na Twoim drugim blogu - ale oglądam z przyjemnościa :)

      Usuń
  3. Joluś super to zestawienie wzorów w romantycznych kolorach, świetny fason koszuli i spodni ☺ Buziaki ☺ Bosko, że jesteś ☺😙🌷❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten krawat świetnie współgra z tymi rękawami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny krawat;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Koszula z łatami! Ale ekstra! Lubię łaty:D
    Jolu, całośc w stylu takiego angielskiego dandysa! Fantastycznie ci wyszło!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu - super !!!! BUTY !!!! A koszula i krawat z tymi spodniami wyglądają rewelacyjnie :) . BARDZO mi się podoba !!! Kisses - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu bardzo ciekawa stylizacja swietne botki koszula która zawsze się sprawdzi . Pozdrawiam serdecznie😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest Twój męski akcent w tym zestawie:))ślicznie Jolu wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta koszula z łatami. Fajny look :)
    Pozdrawiam, Jolu !!!

    OdpowiedzUsuń