niedziela, 20 maja 2018

PHENOMENAL US- CHALLENGE 14

Folk to nie obciach/ Always Funky Folk Ideas

#phenomenalus #phenomenaluschallenge #phenomenalusfolktonieobciach #phenomenalusalwaysfunkyfolkideas

Dzisiaj u mnie zbiór starych zdjęć, które były w różnych postach na blogu. Poszłam na łatwiznę, bo stwierdziłam, że chociaż zdjęcia robione komórką i ich jakość nie jest najlepsza, to były i pokazywały temat dzisiejszego wyzwania. Lubię elementy strojów ludowych w codziennych stylizacjach. Niejednokrotnie w życiu i blogowych postach zastanawiałam się, dlaczego różne nasze wzornictwo nie jest szerzej wykorzystywane. Jest piękne i może posłużyć jako element wzorniczy. Są różne bluzy, sukienki i nasi projektanci co jakiś czas do niego sięgają, był post na blogu.

Tu

Jeśli nie będzie czasu, żeby zajrzeć, to pokazywałam w tym poście nowoczesne stroje z elementami ludowymi. Zastanawiałam się też czy gdyby kierpce były kolorowe, to udałoby się je wylansować tak jak baletki)
Nasze wzory i kolory są tak piękne, że jestem dumna, że od czasu do czasu mogę wykorzystywać elementy stroju ludowego w stylizacjach przeznaczonych do londyńskiej bieganiny. Na dowód trochę moich stylizacji, w których chodziłam. Najbardziej zwracano uwagę na bluzkę:)




















  Jestem Słowiańską, jestem Polką  i zawsze pozostanę:)




19 komentarzy:

  1. Fajne kombinacje, najbardziej podobają mi się łowickie paski i haftowane bluzki, a wiesz, że są u nas takie w sklepach teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam Asiu i jak będę w Polsce to zaraz będę szukać, bo ja nasze ludowe wzornictwo uwielbiam:)

      Usuń
  2. Twój folk jest cudowny:))jestem zachwycona:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE jesteś fantastycznie SŁOWIAŃSKA :) !!! Wszystko super, takie bardzo polskie, promujące nas, pokazujące te piękne wzory. SUPER !!!! Kisses Jolu - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała spódniczka folkowa https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice/spodnice-midi/ (ta kolorowa) i masz bardzo ładne, zgrabne nogi - trzeba je częściej pokazywać, chwalić się :-) Mój ulubieniec zaraz po spódniczce to torebka z haftami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Joluś podpisuję się pod komentarzem Margotki i cieszę się, że nasze wyzwania dają możliwość odświeżenia stylizacji z przeszłosci, bo mamy szczęście je zobaczyć ponownie lub często po raz pierwszy :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie urocze zestawy, wszystkie wersje bardzo mi sie podobają. A swoją droga, ja cały czas jestem zdania, że powinnas byc blondynką - nie taką platynową, ale w ciepłym, miodowym odcieniu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Łowieckie paski super 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne pomysły i propozycje. Łowickie klimaty w postaci spódnicy dla mnie najlepsze :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie propozycje Jolu są bardzo pięknie folkowe.:)
    Ale Ty jesteś zgrabna Jolu.
    Bluzeczka z 1 zestawu przeurocza.
    Moc pozdrowień i folkowych buziaków!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubisz te klimaty Jolu, widać po ilości stylówek folkowych. Fajnie, że je przypomniałaś...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również lubię ludowe akcenty w ubiorze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne masz pomysły. Zawsze zachwycają mnie Twoje oryginalne nakrycia głowy, w których wyglądasz pięknie. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne propozycje nam pokazałaś Jolu :) Łowicka spódnica mnie zachwyciła :))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetne zestawy!!! Lubisz zaszaleć Jolu:))
    Ta spódnica w paseczki jest genialna!!!
    A w spodenkach powinnaś chodzić non stop, bo jesteś niesamowicie zgrabna!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW !!! Ile stylizacji i możliwości, jak fajnie można zestawić ten motyw na każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No, Ty naprawdę jesteś folkowa dziewczyna! I to patriotyczna - w najlepszym tego sensie! Mnie się najbardziej podobasz czerwono-biała, z tą apaszeczką w kwiaty i sercotorebką. Pięknie <3 I w skarpeciochach góralskich ;) :)

    OdpowiedzUsuń