wtorek, 19 stycznia 2021

Postaw się do raportu:)

 Nie martw się, jeśli życie wychodzi ci inaczej niż sąsiadowi. Szczęście, że to miejsce pomieści wszystkich. Czasami nie wiadomo po co są, te nasze różne dziwactwa, czasami nasi obok twierdzą, że to niepotrzebne wydawanie pieniędzy, ale wtedy sobie pomyśl; przecież kiedyś zapłatą były muszelki, wiec czym są te pieniądze, powinny służyć do realizacji siebie. Nie martw się jeśli masz chęć na krajobraz pośród ściezki, która wije się w dzikiej przestrzeni pełnej ziół i urokliwych zakamarków, bo to oznacza, że jest się wrażliwym człowiekiem. 


U mnie ciepło, ale pochmurnie, biegam codziennie po parku, bo zależy mi na kondycji, a niestety to siedzenie w domu ją osłabiło, a na pewno wiecie, jak to jest z tym leniuchem wewnątrz. Wtedy trzeba postawić siebie przed sobą i słuchaj no Jolanta, już zapomniałaś, jaka chcesz być kiedy stuknie ci kolejna 10, a może jesz  następna. No dobrze kochana tu nie ma innej drogi, przecież to dobrze wiesz i zimnem mi się tu nie tłumacz: do biegu. I okazało się, że park wcale nie jest pusty i wiele osób biega, ale żeby to zrozumieć musiałam sama ze sobą porozmawiać.


Retro stylizacja z vintage na mojej głowie z lat 80, piękny host po boku. Do tego krótka pelerynka i zieleń plasowana i wężowe buty dla kuszenia i znowu zaszalałam, ale to nie jedyne szaleństwo, bo kupiłam też bardzo urokliwą filiżankę.













 


8 komentarzy:

  1. Nikomu się z życia spowiadać nie musimy, tym bardziej, że zazwyczaj marudzą szarzy, smutni ludzie. Czy chcemy być jak oni? Ja z pewnością nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak powinno się żyć, tak jak nam w duszy gra, miłego dnia.

      Usuń
  2. Warto mieć własny sposób na życie i czasami zaszaleć. Super jest ta stylizacja a filiżanka jest "odlotowa". :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ta stylizacja z pelerynka. A rekawiczki to jakie sa - welniane, skorkowe czy z materialu? Dodaja duzo klasy.

    Za dziecinstwa nam wciskano, ze ruch na swiezym powietrzu to zdrowie. I tak to nam zostalo ... i dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagódko, rękawiczki to taki gruby jedwab i muszę o nich kiedyś coś więcej napisać, bo to taka firma, która szyła ręcznie i takie są. Ponoć kiedyś szyli bieliznę dla rodziny królewskiej, uściski.

      Usuń
  4. Uwielbiam Twoje retro:)))dzisiejsza stylizacja jest cudna:)))filiżanka urocza:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mnie cieszy tak miły komentarz, bardzo dziękuję Reniu.

      Usuń