wtorek, 26 lipca 2016

Czerwona spòdnica z okazji urodzin



Szybka stylizacja: zapowiadałam,że nieraz będę pokazywać moje ubrania z danego dnia taki mój codzienny strój. Dzisiaj czerwona gipiurowa spódnica połączona ze sportowymi butami. Połączenie wydawałoby się nietypowe i powinno nie pasować,a moim zdaniem dobrze się zgrało i wygląda ciekawie. Kocham szpilki i wszystkie kobiety wiedzą,że w tych butach wygląda się najpiękniej:postawa,zadbany sposób chodzenia,wygląd nogi. Nie wiem jak u innych kobiet po 50 roku życia,ale mnie bolą nogi, jeśli zbyt długo mam je ubrane ,wcześniej tego tak nie odczuwałam do tego dochodzą problemy stawowe-kostka już nie tak stabilna...nie ufam już jej tak jak kiedyś...potrafi wprowadzić mnie w błąd i zachwiać mną☺szpilki są,ale na co dzień wygodniejsze buty ,a imprezowo to i tak mam schowane baletki na wrazie czego😊

Spódnica z bardzo dobrej gatunkowo gipiury: gipiura to rodzaj koronki wykonywanej na specjalnych kołeczkach. Materiał powinien być bawełniany i dosyć ciężki,bo ten rodzaj koronki jest dosyć gruby,na pewno nie jest zwiewny jak inne koronki. Moim zdaniem gipiura to najpiękniejsza koronka,bo ma bardzo wyraziste wzory .
Spódnica- Mango

Założyłam ją dzisiaj z okazji urodzin tak kończę 35: ) w zeszłym roku miałam 25,a dwa lata temu...a dwa lata temu to ...15 ...50 wykluczamy; ) a tak serio 53☺
18, jak dobrze pójdzie to będę mieć przy 81, a co tam☺najlepiej będzie przy 100,bo to chyba będzie nowe odliczanie...☺







Czego sobie życzę na urodziny-rumiankowego pola,bo marchewkowe było,a rumiankowe nie,a rumianek jest piękniejszy od marchewki i nawet tym,że zdrowsza mnie nie przekonacie.
Taki obraz chce namalować:rumiankowe pole.
Parę moich pocztówek poetyckich,które ostatnio powstały.








8 komentarzy:

  1. Nigdy bym nie pomyślała że sportowe buty i piękna koronkowa spódnica tak świetnie ze sobą wyglądaj:)))bardzo fajne te Twoje pocztówki:))A z okazji urodzin Wszystkiego co najpiękniejsze życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu, życzę Ci dużo dużo zdrowia, energii i żeby ten cudny uśmiech zawsze był na Twojej twarzy :) i żebyś namalowała rumiankowe pole! :)no i widzę, że pokochałas swoje czerwone sneakersy ;D i bardzo dobrze! bluzka i spódniczka super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, piękna spódnica i bardzo ciekawe połączenie. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak wiec rumiankowego pola z okazji urodzin zycze. Love, Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! Jak najwięcej zdrowia i spokojnych dni! I spełnienia marzeń oczywiście!
    Świetnie wyglądasz! Fryzurka odjęła Ci lat! Dałabym Ci 10 mniej!:D
    Spódnica rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :) . Spódnica rzeczywiście NIE powinna pasować do reszty, a jednak wygląda to dobrze - hahaha. Przełamałaś style i konwencje - super. A Twoje pomysły artystyczne zawsze mnie urzekają :) . Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego cudownego, kolorowego, uśmiechniętego!!!:) Śliczna czerwona spódnica, fajnie pasuje do sportowych butów, no i czerwone szpilki do niej by były wow!!! Fryzurka wystrzałowa, super w niej wygladasz! :)))

    OdpowiedzUsuń