niedziela, 31 lipca 2016

Zamszowa kamizelka i jedwabna spódnica.

W Polsce żegnamy Papieża, w Londynie maraton rowerowy jadę autobusem do pracy..trochę wolniej przez maraton rowerowy,ale dobrze,że jest można sprawdzić swoje siły:) siły  to walka z losem z sobą ...dają więczną młodość . Wystarczy taka mała tableteczka mieszcząca się w słowach ja chce;)
No i kręci się życie.

Wznowiłam serie rysunków powstałych w 2006 roku.
 Postacie,które opracowałam graficznie  jeszcze raz:)
 Gabrych i Przenajświętsza






Dzisiaj mój strój to zamszowa kamizelka, trykociak z połyskiem i sportowe obuwie inaczej:) trykociak Zara -nowszy nabytek ,reszta to starsze rzeczy.
Buty są dosyć ciekawe bo skóra łączona z siatką i lnem. Są na koturnie,a przez to dosyć stabilne  chociaż  oceniam ich wygodę na średnią.  Jestem dosyć marudna jeśli chodzi o obuwię,żebym pokochała buty na dzień codzienny muszę nie czuć ich na nogach:) te są stabilne,ale mają parę wad;)za to ciekawie wyglądają i mogę w nich szybko się przemieszczać nie jest źle.

Zdjęcia ja sobie:) dlatego nie ma torebki ,bo jest stabilizatorem obrazu :)hmmm jest plecami dla komórki,komórka ustawiona na kuble;) lubię robić zdjęcia moją komórką,bo to wygoda, w przyszłości chcę zainwestować w odpowiedni obiektyw tylko,że Nikon  jest cięzki i z nim to nie ma mowy o porywie chwili;)trzeba planować sesje. Sesje chce robić wyłącznie sama sobie,bo nie mam osoby,która chciałaby to robić na dłuższą mete,a niestety jest to uciążliwe dla kogoś nie związanego z moim blogiem. Na razie czekam na statyw do komórki.sama byłam zaskoczona,że są statywy do komórek ;)








Moja wypoczynkowa pozycja i boso -uwielbiam chodzić na bosaka coś z życia przodków:)?


5 komentarzy:

  1. Fajny, zawadiacki look! :) Spódnica bardzo przypadła mi do gustu i odjazdowe buty! Super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty naprawdę ciekawe! I fajna spódniczka! Zwiewna i dziewczęca!
    Ja też często robię sobie sama zdjęcia i tez stawiam aparat w dziwnych miejscach:))
    Pozdrawiam Jolu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. no Jolu, gdybyś miała trochę dłuższe włosy i zaplotła warkoczyki to bym Cie do liceum wygoniła ;) masz szczęście, że są wakacje ;) super wygladasz, buty bardzo ciekawe :) i świetne rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te rysunki :) . Buty bardzo ciekawe, nigdy takich nie widziałam. ;) Wszystko razem, tak jak napisały moje przedmówczynie - młodzieńcze i wakacyjne. Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń