czwartek, 28 lipca 2016

Stylizacja dnia-kombinezon w wężowy wzòr


Tak jak obiecałam będą pojawiać się posty bez zapowiedzi i przygotowania będę pokazywać stylizacje z danego dnia, dlaczego nie z tygodnia; )hmmm lubię moje rzeczy i lubię się nimi cieszyć do tego dochodzi przestrzeń mojej szafy;) i tak mam sporo ciuszków,a do tego kapelusze i zmieniamy temat.

Dzisiejsza stylizacja to kombinezon,który kupiłam wczesną wiosną i dzisiaj wreszcie miał swój debiut. Podobał mi się przy zakupie,a potem było długo chłodno i zapomniałam o nim. Wczoraj wróciłam bardzo zmęczona i nie chciało mi się prasować rzeczy; )zaczęłam myśleć o rzeczach, które mam bez prasowania i zaraz przypomniałam sobie o moim kombinezonie. I tak będę go nosić : ) chociaż ma wady; pogrubia i skraca sylwetkę,a ja mała jestem; )najlepiej wyglądałby do wysokich szpilek,ale ja na co dzień nie ubieram takich butów. Na pewno przedstawię elegancką wersję kombinezonu,ale dzisiaj codzienna.
Kombinezon- sklep Ryski

Przy okazji czasu wakacyjnego polecam książkę,którą z przyjemennością czytałam.

Mój chłopiec motor i ja-dwoje ludzi zaraz po ślubie wybiera się w podróż życia motorem do Chin. Jest rok 1934,a para to Halina i Jan Bujakowscy powieść na faktach. Wspaniałe opisy i recenzje,fascynujące przygody.

Lektura do poduszki ponoć ten kto czyta żyje dwa razy,a ja kocham życie;)




















2 komentarze:

  1. Kombinezon bardzo ładny i wyglada na leciutki:)))świetna torebka:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kombinezon!
    Fajnie w nim Jolu wyglądasz! Bardzo dziewczęco!
    Pozdrawiam Cię serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń