sobota, 9 lipca 2016

Eleganckie spodnie,kapelusz i tenisòwki


Dla wszystkich odwiedzających mój blog piwonie. Te piękne kwiaty dają wiele radości,delikatne płatki jak spódnice baletnic i nieziemski zapach,który bardzo lubię szczególnie takich jak na zdjęciu. Wiejskie ogródki i piwonie ten obraz przypomina mi dzieciństwo.












Jeden z moich strojów do biegania po Londynie; ) pisałam już, dlaczego tak lubię wygodne stroje; )kiedyś buty tylko na obcasach...w Londynie wytrzymałam tylko.parę miesięcy w takich butach po czym zmieniłam na wygodne. Kiedyś obcasy były wygodne niestety tu wiele godzin w pośpiech i te odległości...tenisówki, jeśli dobrze wyprofilowane są bardzo wygodne. Błędem jest myśleć,że but jak na płaskim obcasie to wygodny. Płaskie obuwie musi być dobrze wyprofilowane,bo inaczej bardziej szkodzi niż szpilki szczególnie chodzi mi o tanie baletki. Połączenie nietypowe,bo z eleganckimi czarnymi spodniami uszytymi z czarnej wełenki,do tego bliska z koronkowymi wstawkami i żółty kapelusik i moja całość)














Eksperyment:)

Oglądając bloga Kasi-bastoni di fashion zobaczyłam jej przepiękne zdjęcia są cudowne. KASIA bez grama mkp jestem pod wielkim wrażeniem tych zdjęć. Kasia jest bardzo ładną kobietą o regularnych rysach twarzy i wyszła na tych zdjęciach niesamowicie. Oczywiście zaraz zapragnęłam też zafundować sobie taką sesję)oczywiście mój niezastąpiony telefon i....ciemno od rana ...też bez grama mkp. ...no i wyszłam jak wymoczek), ale cóż przynajmniej można zobaczyć rolę mkp po 50) mkp jest minimalny a różnica duża;)

No to zaczynam)


















 Nowy pomysł na stronie od czasu do czasu będę tworzyć pocztówki poetyckie:



Obraz dla koleżanki skończony nazwałam go -Morskie opowieści.


8 komentarzy:

  1. Piwonie mają śliczny zapach, też przypominają mi czas dzieciństwa.
    Trzeba stawiać na wygodę choć ja ze szpilek nie rezygnuję choć mocno ograniczam.
    Ładnie Ci w tym kapelusiku.
    Co do eksperymentu, no cóż, ja takich nie robię, nigdy nie chodzę zmalowana ale makijaż lekki musi być.
    Pozdrawiam Jolu serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo dziękuję za koment i serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  2. Zolty i rozowy - to taka piekna letnia kombinacja. Bardzo podoba mi sie Twoja fryzura z opaska we wlosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,a fryzura jeśli będzie taka nastroszona to do takiego zawiązania apaszki ....w Londynie sporo młodych dziewczyn nosi takie szersze z tyłu wąskie z przodu i z kokardką to już było dawno dawno temu,ale dalej ciekawie wygląda;)pomyślałam czemu nie;) i nie kupowałam tylko podobnie apaszke zawiązałam.pozdawiam serdecznie

      Usuń
  3. Nie ma jak tenisówki czy trampki do latania po mieście! Tez jestem za:))
    Kolor żółty bardzo lubię, więc Twój zestaw Jolu bardzo przypadł mi do gustu!
    Co do makijażu, to ja zawsze mam go ciut na sobie;) Ale u Ciebie jego brak wcale nie przeszkadza!
    Pozdrawiam Cie cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz całkowitą rację, jeśli chodzi o dobrze wyprofilowane buty na płaskim obcasie... takie niejednokrotnie narobiły mi więcej szkody niż szpilki :( A szpilki uwielbiam! Choć nie zawsze mogę je założyć.. ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te Twoje kapelusze....są pięknie i pięknie w nich wyglądasz:)))zestaw elegancki a zarazem wygodny:)))masz rację buty na płaskim spodzie nie zawsze oznaczają wygodę:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż czy bez makijażu - ostatnio bardzo modny temat. No cóż - może ? Ale jednak bez makijażu najczęściej znaczy, że jest on zrobiony baaaardzo profesjonalnie, na zasadzie nie widać, że jest pomalowana, ale wygląda jak z okładki. Zwłaszcza do zdjęć, niestety brak makijażu nie jest zbyt korzystny. Piękne rzeczy robisz i te wiersze - bardzo miło do Ciebie zaglądać, zawsze jest coś innego. Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń