piątek, 24 sierpnia 2018

Dzisiaj kapelusz

Kapelusze bardzo mnie interesują, niektóre są cenne tak samo, jak złota kolia wysadzana drogimi kamieniami. Nie wszystkie mogę kupić i nie mogę pasjonować się kapeluszami cały czas. Tych moich zainteresowań trochę jest, a wszystkie kocham, więc nie chcę z nich rezygnować. Dlaczego tak i tyle zamiast jednego, nie potrafię odpowiedzieć.  Kocham życie i cieszę się, że jestem. Może dlatego, że nie przejmuję się tym, że nie mam worka ze złotymi dukatami, bo całe bogactwo jest w nas samych i to od nas zależy, jakie i ile posiadamy: )
Co jakiś czas wracam do kapeluszy i kupuję taki, który spodobał mi się i jest w cenie, która jest dla mnie do przyjęcia.
Radość życia to najważniejsza witamina i nic nam nie pomoże jeśli jej nie mamy. Trudno jest nauczyć siebie cieszyć się małymi rzeczami, bo często mamy w sobie mruka, który chce dużo i jeśli nie otrzyma  wiele, to chodzi zły. Wiemy, że życie to jedyna materia, którą możemy dotknąć, przez bardzo krótki czas i czy ma znaczenie aż tak bardzo jakich przedmiotów dotykamy i w jakich wnętrzach mieszkamy. Myślę, że nie. Ważne jest tylko to, czy potrafimy cieszyć się tym, co otrzymujemy od losu bez porównań z drugim człowiekiem, bo wtedy kiełkuje zazdrość i trudno jest sobie wytłumaczyć, że nie ma wartości, bo wartość jest,tylko w drodze, a wszyscy idziemy tak samo, ku końcowi, czyli jest równo:).

Dzisiejszy to mały czarny z czerwonymi, małymi pomponikami, trochę je słabo widać na zdjęciach, ale są, wykonany jest z rafii pochodzi z lat 70.
Czarny, letni kapelusz o ciekawym fasonie.






#modernretrostyle #modernretrofashion #mystyle #fashionblogger #fashion # #womanover50 #over50 #over50fashionblogger #over50style#vintage #vintageclothing #polka #polisbloger #poliswomen #stylkobiety #style #streetstylefashion #stripesstyle #dzisiajnosze#agelessstyle#somermode#look#schic#fashionlover#everydaystyle



14 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się kapelusze, ale sama ich nie noszę. Podobają mi się u kogoś, ale ja się w nich Ole czuję. Tobie pasują bardzo 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu z kapeluszami jest tak:musi być dobrze dobrany fason, bo inaczej dodajesz sobie lat. Lepiej wyszukiwać fasony zaczepne czyli takie z pazurem:)Ja ubieram różne fasony, ale w niektórych mam więcej lat, kocham więc na to nie patrzę:)uściski.

      Usuń
  2. Ładnemu to i w garnku do twarzy, jak mawiała moja babcia. Moja głowa nie do kapeluszy, ale lubię oglądać, zwłaszcza u Brytyjczyków, bo taka ich tradycja.
    Masz rację, nasze bogactwo to nasza osobowość i pasje, bywają ludzie bogaci i nudni, pieniądze są konieczne, ale nie jako cel sam w sobie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu jesteś kochana taki komentarz mobilizuje mnie do poszukiwań następnych kapeluszy:)Ostatnio nabyłam taki retro czerwony, ale trzeba będzie poczekać na zdjęcia, uściski.

      Usuń
  3. Zawsze podziwiam Twoje kapelusze:))śliczna sukienka i fajna torebka:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie kapelusze, więc zawsze z przyjemnością oglądam twoje nowe nabytki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo się cieszę, bo w drodze czerwone cacko, uściski Aniu i zameldowuję się do zadania, rozkaz odmaszerować do robienia zdjęć, ciuchy już przygotowane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli szukacie czapek naprawdę wysokiej jakości, porządnych, to warto sprawdzić ofertę sklepu Sterkowski.pl Mam od nich jedną czapkę i zdecydowanie jest to najlepsza czapka, jaką do tej pory miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ostatnio kupiłam dla siebie kapelusz z filcu i bardzo lubię w nim chodzić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie same kapelusze są ładne i ja jestem zdania, że również świetnie one pasują mężczyznom. Nawet jk czytałam na stronie https://www.faszon.pl/letni-kapelusz-dla-eleganckiego-mezczyzny-o-czym-pamietac-przy-zakupie/ to tam właśnie fajnie opisano letnie kapelusze męskie, które również są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie samo posiadanie fajnych kapeluszy moim zdaniem jest niezwykle ważne jak i innych nakryć głowy. Muszę przyznać, że jak widziałem nowe surowce w https://hatfactory.pl/46-surowce to także jestem zdania, ze warto jest zrobić samodzielnie jakiś kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Projekt swojego pomysłu, to super pomysł, bo nie dość, że kapelusz to jeszcze według swojej  własnej wyobraźni. Dziękuje za link, będę z niego korzystać. Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń