niedziela, 26 sierpnia 2018

Z moich myśli

Zacząć rozmawiać ze sobą

Z biegiem lat...często to się powtarza, ale to bardzo prawdziwe. To nie przychodzi od razu tylko podczas naszej podróży. Na początku jest się radosnym pełnym wrażeń człowiekiem i podchodzi się do wszystkiego z optymizmem. Ja to ja i żyję, idę, realizuję się, byle do przodu i nie stoję w miejscu. To wszystko słuszne działania , tylko tak powinno się żyć. Dlaczego dopada mnie marudzenie, bo wraz z wiekiem bardziej zdaję sobie sprawę, że tak na serio to mam tylko siebie, ze sobą będę na końcu. Nie koncentruje się na sobie tak jak potrzeba, chociaż stale powtarzam, że znam siebie. Nie poznaje siebie tak jak powinnam. Kto będzie ze mną w najtrudniejszym momencie mojego życia? 
 Ja i szczerość przed samą sobą, moje dążenie do bycia lepszą, a kiedy jest się coraz doskonalszym, jeśli chociaż w wolnym czasie robimy to, co kochamy. Czy ja wiem co najbardziej lubię, czy tylko fascynuje się tym, co mnie otacza i to mnie dominuje:).

Kocham retro czas i kolory, słońce i przyrodę, muzykę i obserwowanie ludzkich zachowań upsss jestem okropna


Utwór na niedzielę, piękny.



Moje wiersze





Zieleń pomaga się skoncetrować:)




To co nas otacza potrafii uspokoić jak i wystraszyć, przytula i zabija bez tego nie byłoby końca, a ostatnia strona jest zapisana w nas samych.
 Za niebieskimi drzwiami, kiedyś tam, bo większość chce żyć długo...


Znowu będę małą dziewczynką w obliczu rzeczy, których istnienia się nie spodziewam.





Po drugiej stronie w obszarze nieznanym będę wirować , bawić się nową rzeczywistością, a jeśli jej nie ma to zasnę i wreszcie się wyśpię:)



Sukienka w nagietki z lat 70, oryginalna. Wiem jak podchodzi się do rzeczy używanych ...po kimś, ale całe nasze życie jest po kimś, moje dwa wiersze związane z tym tematem ...po.kimś:)
  
 Po odcieńciu 

kiedy się zatrzymam 
puszczę cień
przygarnie spadający deszcz
śladom przykrytym falą
następnego dnia zabroni szukać

obejmę sen
przeskakując wspomnienia
nie odwrócę milczenia
z drugiego końca raczkuje człowiek
chwytając moje miejsce


Odwracając ziarna klepsydry

w tym pokoju zawsze będzie pachniało
zostawionym czasem, tu żyła bacia
zapach zastygł 

trochę dziwi przestraszony wzrok córki
zatrzymujacy się na starym kluczu
będzie cieszyć się dniami w tych ścianach

kochanie nie martw się ta cisza jest przyjazna
nie ma pustych miejsc
zbyt wiele historii złozyło ciepło w spokój piasku
                                  
 Stylizacja nagietkowa sukienka: Tu

#modernretrostyle #modernretrofashion #mystyle #fashionblogger #fashion #womanover50 #over50 #over50fashionblogger #over50style#over50fashionista #ooo #ootd#vintage #vintageclothing #polka #polisbloger #poliswomen #stylkobiety #style #streetstylefashion #stripesstyle #instamoda#dzisiajnosze#agelessstyle#somermode#look#schic#fashionlover#everydaystyle




6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe dziś u Ciebie przemyślenia...czasami musimy sie zatrzymać i pofilozofować, byle smutek tych rozmyślań nie popsuł. Co ma być to będzie. Nawet ludzie otoczeni codziennie sznurkiem znajomych, nie mają gwarancji, co i kto będzie na końcu.
    Na pewno będą z Tobą twoje liczne pasje, w których jesteś coraz lepsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na to właśnie liczę, że dzięki nim przetrwam trudne chwile. Asiu dziękuję za wiarę we mnie, uściski;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, bardzo filozoficznie jest dzis u Ciebie. Lubie patrzec na swiat Twoimi oczami, bo Twoja wraliwosc nadaje mu innej perspektywy. Jotka ma racje - nigdy nic nie wiadomo i co ma byc to bedzie. Rozwijaj swoje zainteresowania - to Twoj przywilej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twoje przemyślenia Jolu:)))zgadzam się z dziewczynami..rozwijaj swoje pasje:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Twoje przemyślenia, bo sprawiają, że i ja zaczynam myśleć, analizować... :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe przemyślenia, brakuje takich blogow gdzie można przeczytać takie życiowe teksty :)

    Zapraszam na mój blog parentingowy

    OdpowiedzUsuń