niedziela, 12 sierpnia 2018

Phenomenal Us- Challenge 20


 Kapitańskie tango/Captain's Tango




#phenomenaul#phenomenaluschallenge#phenomenaluskapitanskietango#phenomenaluscapitanstango#

Kolejne wyzwanie naszej grupy i 
nowe zadanie do realizacji. Tak jak wspominałam w poprzednich postach, bardzo miło jest realizować modowe zadania w grupie, to łączy i znowu czuję się młoda, bo to taka nasz modowa klasa o nazwie Phenomenal Us i już:).

Temat w pierwszej chwili skojarzył mi się z sukienką w niebieskie pasy i nawet miałam zdjęcia, które pokazywałam w jednym z postów tu i na Instagramie. Biel łączona z granatem, bo to barwy kapitana statku.

Postanowiłam jednak trochę się zmobilizować i złożyć coś zupełnie nowego. Ta stylizacja to trochę inspiracja stylem księżnej Megan, ponieważ bez tych moich dodatków miała ubraną podobną bluzkę i białe szerokie spodnie. Ja wykorzystałam ten pomysł, uzupełniając go o kapitańskie akcesoria: sieć obowiązkowo i naszyjnik odpowiedni też musi być. Bardzo przydatny, bo był już w poprzednim zadaniu: ).





Więcej zdjęć  Tu



5 komentarzy:

  1. Jolu, w takim stroju złowisz w tę sieć niejednego kapitana:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi :) Dziękuję Asiu, łowič będę słońce, uściski;)

      Usuń
  2. Jolu, koszula jest przesliczna, a Ty w takiej stylizacji wygladasz szałowo )

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu kapelusz, Ty w kapeluszu cudnie wyglądasz! Super koszula :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń