niedziela, 26 sierpnia 2018

Phenomenal Us - Challenge 21

SŁUŻBY MUNDUROWE, NIE ZAWSZE JEANSOWE/ NOT ONLY DENIM UNIFORMS

 #phenomenalus #phenomenaluschallenge #phenomenalussluzbymunduroweniezawszejeansowe #phenomenalusnotonlydenimuniforms


U mnie dosłownie lało od rana do wieczora, a liczyłam na godzinę przerwy w deszczu. Dobrze, że wystawiłam jakieś stojaki na korytarz, pod dachem bezpiecznie i ostatnie urządzenie ,,szlag nie trafi,,
Zdjęcia bez ostrości, ale przy takiej pogodzie trudno o lepsze przy moim sprzęcie, ale nie o to chodzi, ważne, żeby dobrze się bawić, pomijam fakt, że jesteśmy ciekawscy, bo sama nie jestem lepsza: )
Trochę się zezłościłam, bo niespodziewane otwarcie drzwi z naprzeciwka popsuło mi pierwsze kłapnięciem i musiałam powtarzać rolę, a powtórek nie lubię:).

W roli głównej dżins i bluzka z niby oznaką, zamiast bojowego czerwonego beretu, biały, kobiecy, niewinny. Nie sugerujemy się kolorem) Czarne dosyć ciężkie buty i realizacja zadania w moim wykonaniu).






Więcej zdjęć :Tu



















12 komentarzy:

  1. Ja też nie lubię powtórek, ale czasami nie da sie tego uniknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam tu i tam, fajnie to wszystko wyszło:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. sUPER

    Zapraszam w wolnej chwili do siebie.
    Miłego dnia, xx Bambi

    P.S na moim instagramie ruszył konkurs. Do wybrania bransoletka Soutache oraz kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wyszło, super całość Jolu, buziole!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, beret z daleka tak trochę jak hełm :) , no i podoba mi się błękitna koszula , o czym już pisałam na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie połączyłaś wszystkie elementy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu, Twoja stylówka mundurowa przeniosła mnie też w czasie...do lat 70-tych!
    Tak mi się od razu skojarzyłaś:))
    Świetny pomysł!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolus super pomysł i świetny klimat zdjęć, choć przypadkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka TY jesteś radosna, Jolu - super mundurek:)

    OdpowiedzUsuń