poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Kobiety ze starych pocztówek




Evelyn Brent








Mary Elizabeth Riggs, czyli Evelyn Brent urodziła się w 1899 roku zmarła 1975.
Życie i kariera Evelyn Brent przebiegały całkiem dobrze do 1928 roku. Mała brunetka miała wielu fanów. Jednakże po 1928 roku gwiazda zaczyna schodzić do dołu. Pech złe decyzje i zdrada. Życie aktorki nie kończy wczesna śmierć i nie zostaje złamane przez utratę fortuny. Moc jej charakteru jest widoczna w wielu filmach. Ciekawa postać i jej biografie można przeczytać w książce.








Można zobaczyć filmy z nią, wystarczy wpisać jej nazwisko w portalu filmowym podanym poniżej.
Tutaj
 Zachęcam, bo wiele filmów z nią zaginęło, a na tym portalu  jest ich trochę.


Nieraz jeżdżę na angielski, Car boot, czyli wysprzedaż z bagażnika.
Można tam poszukać ciekawe rzeczy i to w niskich cenach. Nie jeżdżę często, bo ile można mieć rzeczy i do tego trzeba bardzo wcześnie wstawać, bo inaczej nie znajdzie się ciekawych ciuszków czy przedmiotów. Można go przyrównać do dużego bazaru, gdzie można poszukać kolekcjonerskie przedmioty, płyty, książki czy niepowtarzalne ubrania. Wygląd takiego bazaru jest różny. Na sobotni jeżdżę chętniej, jest estetyczny, ładnie rozłożone przedmioty, czyste. Na niedzielnym byłam przestraszona, bo przypominał wysypisko śmieci zgromadzone na ogromnym obszarze. To zniechęciło mnie do niego i więcej tam nie pojadę. Rzeczy, które ostatnio znalazłam będę systematycznie pokazywć. W ciągu czasu letniego jeżdżę do 5 razy i nigdy nie więcej. Czas jest cenny. Szafa zmniejszona i nie chcę jej powiększać i tak mam sporo ubrań, które przez pewien czas będą cieszyć.
Na tym bazarze kupiłam parę lalek, które będą gościć na blogu. Tak jak zaplanowałam tyle jest ,udało mi się poszukać i myślę, że to już stop z kupowaniem lalek, bo mam te co chciałam. Koszt zakupu był niski, bo każda za jednego funta, to w porównaniu z wartością startową mało. Teraz wystarczy tylko kupować im co jakiś czas ładne ubranka, a z tym kłopotu nie będzie)
Mam nadzieję, że ten pomysł przypomni wam dzieciństwo i będzie wam miło je oglądać.






2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie, że udało Ci się tak tanio kupić lalki :) Ta, która pokazujesz jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna lalka:)))mnie by się taki bazarek podobał,uwielbiam grzebać w różnych rupieciach:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń