poniedziałek, 11 grudnia 2017

Modowe inspiracje



Duża puchata torba i melanżowy płaszcz.

Torba o dosyć wyrazistym odcieniu różu, ten odcień potrafi rozweselić wszystko i przyciągnąć wzrok. Szary dobrze łączy się z czerwienią, bordem i różem w zasadzie z wszystkimi jego odcieniami. Najmniej lubię połączenie z łososiowym różem, bo ładniej łączy się ten odcień z brązami i zielenią, ale widziałam takie połączenie i wyglądało ciekawie.
Moja torba jest takim akcentem, który zmienił całą stylizację z glamour na luzak numer jeden: ) , tak jak lubię: ) Ciężkie prawie wojskowe buty i rajstopy dobrane pod kolor. Płaszcz jest już ze mną od długiego czasu i jeszcze będzie, bo ma ciekawy krój, niesymetrycznie przyszyte guziki. Jest ponadczasowy, połączenie elegancji z odrobiną wojskowego stylu. Przewiązany w pasie, fason dobry dla klepsydry. Nie dobrze wyglądam w słodkich płaszczykach i większość takich figur wygląda źle, bo klepsydra czy filigranowa, czy większy rozmiar jest figurą masywną, a kloszowe , wdzięczne płaszczyki potrzebują wiotkich kształtów: )

Co miałam ubrane pod płaszczem w następnym modowym poście.


Wszystkie elementy stylizacji pochodzą z sh i eBay.














7 komentarzy:

  1. Super ten Twój płaszczyk ulubieniec, pięknie z bordową klamrą, a torebka rzeczywiście rządzi ☺ Mam podobną, mniejszą i na złotym łańcuchu, nie na takim fajnym pasku ☺ Taka torebka jest idealna na głowę 😉 Buziaki Joluś 😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olcia dzięki i torebki mamy pewnie takie same;)ta też miała złoty łańcuch, ale mi się nie podobał i kiedyś znalazłam nowy pasek do torebki na wymianę:)pewnie takie można kupować i dałam go do tej torebki. Czapka powiadasz czyli będzie po kozacki:)buziole

      Usuń
  2. O kurde! Chyba bym się przytulała do tej torby przez większość czasu 😉✌️ Superpłaszczyk. Sprawdzone ulubione - najlepsze 🖤😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek obłędny i piękne kozaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz :) Stylizacja bardzo mi sie podoba i sama chętnie bym taką założyła i na pewno czułabym sie w niej świetnie :) Brawo Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu,pieknie to wyszlo:)) Uwielbiam kiedy stylizacje sa takie nieoczywiste ...klasyka pieknie przelamana luznym,kolorowym,zabawnym elementem :) Pieknie wygladasz...tak niby klasycznie a jednak zaskakujaco i zawadiacko :))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny płaszczyk, torba "daje kopa" całości, wysuwa się zdecydowanie na pierwszy plan. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń