niedziela, 31 grudnia 2017

Modowe inspiracje

Podsumowanie minionego 2017 roku:)

Jak przeglądam stary rok to jednak jestem z siebie dumna, bo postów było 150. Do podsumowania wybrałam modowe inspiracje. Na blogu trochę się zmieniło, bo opracowałam i to sama szatę graficzną. Taka ma pozostać, mam do niej sentyment:),
Na grafice komputerowej nie znam się, a jednak się udało. Wygląd to inspiracja mojej córki, która podpowiedziała nazwę , bo zna mnie najlepiej i ...mamo ...wygląd taki wiesz lekko kiczowaty. Zrobiłam oczy i w marzeniach widziałam, tylko jak ja sobie poradzę, a jednak dałam radę:)
Posty podzieliłam na działy, ze względu na moje różnorodne zainteresowania. Ostatnio doszły jeszcze pocztówki i lalki, no nie mam na siebie sił;)
Mam nadzieję, że w tym roku już będę kontynuować, a nie jeszcze coś dodatkowego dokładać, chociaż ze mną nigdy nie wiadomo. Podałam też trochę różnych informacji kosmetycznych. Były też opowiadania, wiersze i moje obrazy ufff
Pracowity rok chyba:)

A Tak przedstawiały się stylizację, no wiem kiepskie zdjęcia, ale sama je sobie robię i dalej się uczę, czyli jest to do naprawienia w przyszłości.
Stylizacje tworzenie z rzeczy znalezionych w sh.










































































9 komentarzy:

  1. Joluś bardzo pracowity i wspaniały rok ☺ Dobrze, że się mamy i wspieramy, bo ja też nie mam do siebie sił 😂 Buziaki noworoczne Kochana ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłów i fantazji Ci nie brakuje, równie dobrze wyglądasz jak dama i jak zwariowana nastolatka, tak trzymaj!
    Ciekawi mnie tylko, gdzie trzymasz te wszystkie kreacje?

    OdpowiedzUsuń
  3. ~~~~~~>>Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku<<~~~~~~
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne wybory modowe ! Wszystkiego dobrego w 2018 :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie zawsze pięknie i wyjątkowo:)))wyszukujesz w SH prawdziwe perełki:)))a potem świetnie je ze sobą łączysz:)))Pozdrawiam serdecznie i pomyślności w nowym roku życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ przekrój modowy :). I jak Jotka zapytam - gdzie Ty to wszystko trzymasz???? Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za komentarze i moje rzeczy przechowuje w jednej małej szafie , małej półce podzielonej na trzy części, dwie to rzeczy trzecia to torebki i jeszcze jedna mała wnęka na buty. Wszystkie pory roku , nic nie pochowane. To tak wygląda, ale tych rzeczy wcale nie jest dużo. Moje rzeczy często występują wiele razy, ale inaczej zestawione. Biała sukienka np . Wersja elegancka, wersja z klapkami, wersja z bluzą w czarne pasy, to nie spódnica to ta sama sukienka. Szara, plisowana spódnica też nie raz. Spodnie...szary militarny płaszcz też już był 3 lata temu, ale inaczej. Czerwona sukienka też, ale w 2017 była z groszkami:) Płaszcze wysyłam do Polski mam starą kamienice o wielkości 300 m kwadratowych. Góra jest nie zamieszkała, ale nie lubię rozstawać się z rzeczami. Konieczność , cenniejsze , które mi się znudziły jadą do domu:) Zawsze kontroluje moje rzeczy i te , które wiem, że nie będę nosić oddaje do sh lub znajomym. Mam trochę butów sportowych, ale szpilek jest bardzo mało. Wiele razy są te same buty:) Często nie pokazuje płaszczy, bo byłby ten sam, a to nudno. Omijam torebki, chociaż mam ich trochę,ale też powtarzają się. Zapomniałam:) czarny kapelusz był :jako beret, z zielonym piórem , z pawiem i w przygotowaniu następny raz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for sharing valuable information nice post,I enjoyed reading this post.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne stylizacje! Najbardziej podobają mi się te z sukienkami :)

    OdpowiedzUsuń