piątek, 28 czerwca 2019

Dzisiaj kapelusz

Kapelusze lubię, ale to już wiecie. Nakrycie głowy może dodać nam wyrazistości lub dodać nam lat: ) Wszystko zależy od fasonu. To tak jak z okularami, muszą być dobrane do owalu twarzy, ale w przypadku kapeluszy to się nie sprawdza. Wydaję się, że powinno być dobrze, bo geometria się zgadza, a kobieta żle w kapeluszu wygląda. Myślę, że trzeba je lubić : ) Mam to szczęście, że w wielu fasonach wyglądam dobrze, dlatego często kupuję na angielskim eBay i jeszcze mi się nie zdarzyło, żebym wyglądała okropnie, chociaż w jednych wyglądam lepiej, a w innych gorzej, ale średnia wypada na korzyść kapeluszy. Ten dzisiejszy jest piękny, to jeden z moich nowszych nabytków. Nie wiem ile może mieć lat, ale myślę, że to lata 70. Jest to kapelusz słomkowy z granatowym tiulem i z boku ma granatowy kwiat. Jest super uformowany i bardzo twarzowy. Myślę, że ten fason będzie odpowiedni dla słowiańskiego typu urody. Postaram się wytłumaczyć, o co chodzi z tymi kapeluszami: czaszka: ) najlepiej jak jest okrągła, a nie płaska. Chodzi o tył głowy. Nie wiem, czy wiecie, ale nas obcokrajowcy rozpoznają po płaskich z tyłu głowach i to jest prawda. Słowianie najczęściej mają płaski tył. Trudno dobrać kapelusz, bo nie trzyma się dobrze i jak ją zakryjemy, to nie ma tego łobuzarskiego wyrazu i dodaje nam lat kapelusik i kilogramów też. Pomijam fakt, że kapelusz potrafi nas zaczarować na wiedżmowatość: ), żeby nikt nie pomyślał, że szydzę, bo sama mam paskudnie płaską głowę : ) Mam, tylko trochę szczęścia, że jakoś w nich wyglądam, ale lat mi dodają: ) Kocham je dlatego noszę: ) Bawełniany sweterek w brązowym kolorze i spódnica pokazywana wielokorotnie.











8 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam kapelusze, ale bez wzajemności, moja głowa nie do kapeluszy, podziwiam więc na innych. Tobie dobrze w każdym:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kapelusz:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Pani wygląda w tym kapeluszu. Ja też lubię dodatki w tej postaci, a moim ulubionym sklepem jest Sterkowski.pl - polecam tutaj zajrzeć w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna z lepszych stylizacji, jakie ostatnio widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie kapelusze są bardzo niedocenianie, a tym bardziej że potrafią być tak piękne. Jestem zdania, że dzięki nim nasza cała stylizacja dostaje jakby większego blasku. Ja bardzo chętnie takie nakrycia głowy zamawiam z https://www.sterkowski.pl/ gdyż się do nich po prostu przekonałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście kapelusze są bardzo fajne i jak już nie raz wspominałam ja je uwielbiam. Również na ten moment męża przekonałam do tego aby zaczął nosić kaszkiety. Doskonale o nich napisano w https://modaija.pl/kaszkiet-dla-pana-na-zimowe-spacery/.

    OdpowiedzUsuń