czwartek, 25 stycznia 2018

Kobiety ze starych pocztówek

Zapomniana aktorka, która urodziła się 30 sierpnia 1906 roku  w rodzinie aktorskiej. Jako małe dziecko (3 lata) zabierane przez matkę do teatru. Po kilku latach dołączyła do grupy aktorskiej swoich  rodziców. Nie zrobiła wielkiej kariery, ale filmy z nią można poszukać.
Lubię przyglądać się starym pocztówkom, zdjęciom, zawsze mam wrażenie zatrzymanego obrazu. Bardziej podobają mi się niż nakręcone filmy. Nie wiem, może pocztówkę, czy zdjęcie trzyma się w dłoni i to bardziej przemawia. Zatrzymany czas, który mówi byłam, a że koło życia jest takie , a nie inne, to jest to jakby stępel złożony na kopercie z  adresem to byłam ja;)



2 komentarze:

  1. Masz rację, stare filmy często wydają się kiczowate, a pocztówka jest urocza:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie to okruch czasu zaklęty w fotografii.

    OdpowiedzUsuń