czwartek, 8 marca 2018

Moda ze starych żurnali

Pokazywałam już lalkę, która miała być wstępem do tego postu. Pochodzi z 1960 roku.

Tu

 Ten żurnal jest wcześniejszy, bo ze stycznia 1952 roku. Jest to pismo kobiece wydawane we Francji i wydaje mi się, że jest podobne do naszej ,,Przyjaciółki,,. Artykuły zróżnicowane, bo nie tylko moda, ale też przepisy kulinarne, opowiadania, ploteczki, wydarzenia, nowości sklepowe, mały kurs szycia, dowcipy. Typowe ,, babskie,, czasopismo wydawane dawno temu. Miły wehikuł czasu, który cofnie nas do minionych lat.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć ze stycznia 1952 roku.


















3 komentarze:

  1. Moja babcia była krawcowa samoukiem, ale umiała uszyć wszystko, patrząc tylko na rysunek lub zdjęcie, miała też takie stare pisemka. Uwielbiałam je oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rok z którego pochodzi żurnal jest tym, w którym urodziła się moja siostra. Z wielką przyjemnością i łezką w oku obejrzałam. Teraz wiem dlaczego moja mama(wtedy 23 letnia), ukradła babci materiał na zasłony i poprosiła sąsiadkę o uszycie sukienki. Ówczesna moda była taka kobieca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie stare żurnale - mam nawet niektóre strony oprawione jak obrazy. Kisses - Margot :))

    OdpowiedzUsuń