wtorek, 6 marca 2018

Pachnidła i chęć wyboru najpiękniejszego

Wspomnienie z lata- moje letnie perfumy to 5ml GUERLAIN LA PETITE ROBE NOIRE.
Perfumy o eleganckim niepowtarzalnym zapachu przypominającym czereśniowy sad-tak je określiłabym. Zapach wydobywający się z różowej buteleczki jest miły i bardzo trwały. Można wyczuć zapach czereśni, wanilii, czerwonej jagody, anyżu, paczuli, róży, lukrecji, irysa. Twórca zapachu to Thierry Wasserman. Bardzo dziewczęce perfumy. Myślę, że ten rodzaj zapachu zaakceptuje większość kobiet. Można gu używać na dzień, nie jest to zbyt ciężki, duszący. Bardziej pasuję młodszym kobietom, ale starsze też powinny eksperymentować i dlaczego mamy być zaszufladkowane do dojrzałej elegancji i poważnych) zapachów)
Mnie te perfumy bardzo się podobają, zapisały się na mojej liście, nie są to takie perfumy, które chciałabym mieć zawsze, ale co jakiś czas będę sobie je przypominać, szczególnie latem.
Miło jest otaczać się pięknem, a zapach to piękno ulotne, które daje wiele radości. Mój pomysł z próbkami perfum jest ekonomiczny, bo łatwiej wybrać te, które zostaną w pamięci, koszt zakupu perfum jest wysoki i lepiej nie zrobić pomyłki, a przy próbkach można ustalić listę tych, które chcemy mieć w większej pojemności. Wiem, że perfumerie w Polsce nie mają próbek, ale powinny być na Allegro. Tu w perfumeriach też pozwolą powąchać i można zabrać pokropiony papier jako tester. To nie jest to samo co mała buteleczka. Trzeba ,,oswoić się ,, z zapachem. Moje próbki kupuję na eBay, ceny są różne zależy od perfum, najdroższe są najnowsze wydania, ale to i tak lepiej niż kupić 30 mililitrów, a później zastanawiać się co teraz, bo mamy alergie lub zapach , jednak nie jest taki jak myśleliśmy, bo nos często myli i dopiero w użytkowaniu okazuję się tak lub nie.










3 komentarze:

  1. W Rossmannie często nie ma testerów i nie można wypróbować nieznanego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ukochane perfumy to "Miracle" firmy Lancome, a jeszcze bardziej ukochane, to "Miracle So Magic" tej samej firmy. Tyle, że tych drugich już nigdzie dawno nie widziałam, może była to krótka seria.

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfumy :))))) moja miłość :))) Kisses - Margot :))

    OdpowiedzUsuń