piątek, 6 lipca 2018

Modowe inspiracje

Błękit nieba

Pastelowe kolory ostatnio często pokazywane na moim blogu, może dlatego, że więcej ich w sklepach, a moje ubrania znalezione w kolorach pastelowych to po prostu traf. Czytałam ostatnio bardzo mądre stwierdzenie i o tym będzie jeden z postów. Nie ma złych chwil jest, tylko początek i koniec, a pomiędzy nasze kreacje, bo sami jesteśmy kreatorami swojego życia. Nieszczęścia, to trudno wytłumaczyć, bo wiele sami programujemy będąc tacy, a nie inni.
Czy lubię kombinezony ...lubię wszystkie piękne rzeczy i te, które wyszukuję w sklepach vintage i te, które znajduje w zwykłych sklepach.
Na blogu pokazuję to, co mi się spodobało i jest to używane w codziennych stylizacjach lub czeka na odpowiednią chwilę.
Nigdy nie kupuję rzeczy specjalnie dla bloga, zawsze z myślą o sobie i moich zainteresowaniach, bo są też rzeczy z dawniejszych lat, które trudno zastosować w codziennym życiu...kapelusze.
Zawsze lubiłam otaczać się pięknymi przedmiotami i rzeczami i z tego jest mi trudno zrezygnować. Tego kreatora mam w sobie bardzo dużo i lubię tworzyć. Moja duża wada to taka, że lubię projektować np. pokój, ale po urządzeniu tracę zainteresowanie, dlatego do dzisiaj maluję, bo ciągle inne obrazy, piszę, bo różne doznania, tworzę stylizacje, bo ciągle znajduję nowe fasony, które mnie inspirują: )
Ten kombinezon kupiony jest w sklepie Nottinghill, jest to sklep, w którym można kupić końcówki kolekcji lub chińskie produkcje.
Kombinezon to firma Peackocs, kupiony za 5 funtów, jest bawełniany i ma spore możliwości do stylizacji.
Dzisiaj połączony z baletkami i torebką w wężowy wzór, ale w niebieskich odcieniach.
Przy okazji ...chokery już trochę przebrzmiały, ale spełniają dobrze swoją funkcję, kiedy mamy ślady wieku na szyi: ).

Miałam kilka, ale nie zakładałam, bo wydawało mi się, że jednak nie dla mnie. Zdjęcia pomagają ocenić stylizacje i wygląd, lepiej niż lustro dlatego, jeśli chcemy ustalić styl, to dobrze jest robić sobie zdjęcie siebie w tym, co nosimy. Może nie mam racji, ale podoba mi się choker na mojej szyi.
..) Największa obręcz zakryta i to bez operacji plastycznej).




Więcej zdjęć:

Tu

Piosenka na dzisiaj:)


4 komentarze:

  1. Naprawdę super! Oczywiście figura ma też wielki wpływ na to co nosimy i w czym wyglądamy dobrze a raczej w czym czujemy się dobrze. Pozdrawiam słonecznie=)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz i zgodze się z moją przedmówczynią, że figura ma znaczenie, a Ty wyglądasz Jolu jak nastolatka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, masz długie nogi i dobrze wybierasz dodatki, wiec kombinezon jak najbardziej dla ciebie.
    Dobrze, że robisz tak wiele rzeczy, to powoduje, że nie zniechęcisz się do żadnej z nich. Bardzo podobają mi się ozdoby na szyje, np. na aksamitce, widziałam zresztą kilka takich w sieciówkach, młodzież tez teraz nosi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa stylizacja - zwłaszcza w połączeniu z oryginalną torebką. Wygladasz supe - serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń