niedziela, 1 lipca 2018

Phenomenal Us-Challenge 17

Nasza grupa i kolejne zadanie:)

Boho


#phenomenalusboho #phenomenalus #phenomenaluschallenge

Phenomenal Us. Brawa dla grupy, że jest i działa.

Te wyzwanie jest mi bardzo bliskie, bo oznacza Bohemę, ludzi kreatywnych, inaczej podchodzących do wszystkiego. Patrzących na świat artystycznie. Tworzących pokojowe nastawienie do życia, chociaż sami mieli bardzo gwałtowne usposobienie, które często wyrażali strojem. Inaczej myślący nienastawieni na zdobywanie materii, tylko zasobów duszy: )
Wielkie słowa i powiało patosem, ale on nie jest taki zły, bo wyniosłe chwile to to, co mam zakodowane w snach innym rozumowaniu i pamięci, której nie potrafię wytłumaczyć. Moje obrazy i tęsknota za czymś, co trudno wytłumaczyć, bo nie ma słów na opis.
Nie utożsamiam się z boho, jest mi bliski i to bardzo, ale ja szukam połączenia damy z wizerunkiem drapieżnika: ), czyli dziewiętnastowieczna suknia, koniecznie z parasolem, połączona z kowbojkami. Taki wizerunek tworze i często stosuję. Nie dosłownie, ale tak składam elementy stroju pozornie nie pasujące do siebie, ale mnie tak dobrane pasują i wtedy świetnie się czuję i mam doskonały nastrój.

Długie sukienki w kwiaty, frędzle, etniczne elementy, bransoletki w sporej ilości to ten styl. Duże torby, torby z frędzlami, ale ostatnio można dodać torbę Chanel i też będzie fajnie. Moda nie rozstaje się z boho i oryginalne miksy są na topie.
Swobodne tworzenie, takie jest wyzwanie boho.
To zacieram ręce i tworze, żeby nie było nudno, to wybrałam długa luźną koszule, oczywiście w kwiaty. Przepasałam ją moim fredzelkowym paskiem, który miał pojechać do domu upsss jak dobrze, że jednak został. Jakbym czuła, że będzie potrzebny)
Moje wysokie, skórzane buty o fasonie kowbojek. Mówiłam, że dodaję)
Kapelusz w moim wykonaniu musi być. Sporo drewnianych bransoletek, pomarańcz, żeby dodać koloru. Wisiory i kolczyki z piórami. Do wszystkiego elegancka torebka, ala wiklina. Coś mi się wydaję, że Olka ma podobne zimowe buty i kto wie czy to nie cały komplet, tylko że ja mam torebkę, a Olka buty).


Bawie się stylem Boho:)

Elementy stylizacji znalezione w sh. 




Więcej zdjęć:  Tu
Nasze wspólne zdjęcie. Jak miło popatrzeć na nas :)







5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne połączenie z tym kapeluszem, no i buty... cudnie :) Bardzo mi się podobasz w takim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie spoko, boho z pazurem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne to boho - tak hippisowsko i etnicznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu, wyjątkowo ciekawe zestawienie, biegnę na drugi blog zobaczyć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajrzałam i tam - REWELACJA!!!!:D

    OdpowiedzUsuń