niedziela, 29 lipca 2018

Phenomenal Us-Challenge 19

Zamotana / Pareo wrap up

#phenomenalus #phenomenaluschallenge #phenomenaluszamotana#phenomenaluspareowrapup

Nasza grupa i kolejne zadania.
Tworzymy pewną społeczność i im jestem dłużej w grupie, tym bardziej związuję się ze wszystkimi członkiniami.
Miło jest tworzyć coś wspólnie. Mamy super zarząd, który wyręcza nas z bardziej pracochłonnych działań, bo zarządzanie związane z grupą to trudna praca.
Łączy nas wspólna pasja związana z modą i chęć pokazania innego wizerunku kobiety. To właśnie dzięki wam nabrałam odwagi bycia sobą i za to dziękuję;).

Pareo to super pomysł w czasie wakacji, można się omotać i pędzić na plażę, a po dotarciu mamy super kocyk.
Moje pareo jest bawełniane w morskich kolorach z wydrukowanymi rybkami i innymi morskimi stworzeniami.
Największe to ja, które autentycznie głupieje, paradując w skąpym stroju przy Londyńskim moście, gdzie można spotkać sporo turystów.
Dla mnie był to test na odwagę.
Pojechałam tam nie sama, bo nie dałabym rady zrobić zdjęć, tylko z Moniką, brawo młode pokolenie, bo tylko ono mogło udźwignąć taki pomysł i jeszcze mnie rozumieć.
Zdjęcia Monika Pawlik:)

Najpierw omotana na sukience, miałam zdjąć, ale najpierw nie miałam odwagi, chociaż Monika robiła parawan i nic nie był widać. Powiedziałam nie i zawiązałam na sukience:).

Tylu ludzi wokół, a mnie szaleństwa w głowie)









Pokazuję tradycyjny efekt wiązania, pareo- sukienka;)





W tym miejscu się przełamałam, przyznam się było mniej:):):)



Więcej zdjęć: Tu






14 komentarzy:

  1. Jolu, obawy niepotrzebne, wyszło super, jestem z Ciebie dumna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuję za wsparcie, miałam tremę jak nigdy, wstydziłam się, ale chciałam pokazać plażowo i nie było wyjścia, w parku byłby jeszcze śmieszniej, buziaki kochana:)

      Usuń
  2. Szkoda życia na zastanawianie co inni sobie pomyślą :D do tego z filmiku wydajesz się być strasznie sympatyczną osobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pareo w Londynie? Gratuluję odwagi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i to prawda Londyn i pareo i ja starsz kobieta, ale ufff są zdjęcia:)

      Usuń
  4. Jolu, cudownie i jestes naprawdę niesamowita!!!!! Podziwiam cię nieustannie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to podziwiamy się wzajemnie i bardzo Ci dziękuję za komentarz, buziaki.

      Usuń
  5. Jesteś wspaniała, jesteś nasza gwiazdeczką i kagankiem odwagi :) Pięknie to wymyśliłas i cudnie pokazałaś :) Brawa dla Moniki :)
    Sciaskam Cię Kochana serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olunia dziękuję i zawsze dodajesz mi odwagi masz dużo uścisków i buziaków:)

      Usuń
  6. Wygladasz pięknie i nie masz się czego wstydzić Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Aniu , że ją tak się pokazałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu, pięknie się omotałaś. Pareo porywam.
    Brawo za odwagę! Z taką figurą możesz paradować w ogrodach książęcych :)
    Masz bardzo miły głos:)
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zamotanie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń