wtorek, 24 lipca 2018

Moje wiersze




Ze srebrnym odcieniem

dedykacja młodszemu pokoleniu

na siwe włosy trzeba sobie zasłużyć
nie wiem jak wypadam w ocenie od
wielkości słońca do wartości księżyca

trochę się martwię, bo zamiast torby mam tornister
a w nim mnóstwo kolorowych kamieni

tyle dni waży czas
dla mnie

ulubione cukierki to te z portretem króla
wiem, że nie pamiętasz nazywały się bajkowe
urodziłeś się później

lubię te wszystkie hip hopowe ciągutki
i zabawę w chowanego
w młodości jest ta świeżość , którą podziwiam

moje liście nabrały kolorów
wirują jak baletnice, a ja dalej w tenisówkach
gonię dzisiejszy dzień

to jak, dobrze będzie między nami?
od wczoraj do dzisiaj nić porozumienia
wiąże nas między dniami

TuLink do Wierszykarni:) Tam wiersz i drugie zdjęcie , przyjaciółka bawiła się nową komórką, fajnie być dziećmi:):):)

3 komentarze:

  1. Bardzo dowcipna fotka:-)
    W Twoim wierszu znajduję i własne refleksje, czasem mam pstro w głowie, czasem czuję się jak staruszka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasza nić porozumienia jest niesamowita Asiu:)dokładnie tak, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wiersz, skłania do przemyśleń.
    Uściski Jolu :)

    OdpowiedzUsuń