poniedziałek, 23 lipca 2018

Modowe inspiracje

Są rzeczy, które robią na nas ogromne wrażenie i zapala się lampka, chcę: )
Nie zawsze można pozwolić sobie na zakup, ale w obecnych czasach jest wiele możliwości zdobycia podobnej.
Chcemy kupić, a jest zbyt drogie, to można sobie poradzić i mieć prawie identyczną bez nadwyrężania funduszów.
Bardzo podobała mi się bluzka, którą prezentowała Renia.
Można zobaczyć: Tu
Jest bardzo pomysłowa i dające spore możliwości. Tak jak Renia zaznaczyła można w różny sposób nosić i wcale nie trzeba mieć idealnej figury.
Ja moją plątaninę ubrałam do  kardigana.
Dzięki takiemu zestawieniu zwykły sweter zyskał inny wizerunek.
Mam też zamiar zrobić prawie identyczną, zakupiłam potrzebne rzeczy: chusty, metalowego chokera, jedwabne sznurki. Muszę trochę poczekać na chusty, bo idą z Chin. Choker już jest i będę go nosić i z bluzką oraz z różnymi wisiorkami.





Wzór pareo do następnego zadania już jest:)


Więcej zdjęć: Tu



2 komentarze: