poniedziałek, 15 września 2014

Jedwabna sukienka

Ostania już w tym sezonie. Jeszcze jest ciepło i w dzień słonecznie, ale jesień już stoi obok. Trzeba spakować letnie ubrania:)Bardzo lubię jedwabne ubrania. Są delikatne i zwiewne i wiem, że zawsze dobrze pasują do mojego typu urody.Zgaszone lato -ten typ urody dobrze łączy się z takim materiałem i wszystkimi delikatnymi i zwiewnymi. Sukienka SH, buty , plastikowe kwiaty-wisior, torebka-londyński bazar. Brzoza to moje ulubione drzewo.Dobrze jest przytulać się do brzozy- ponoć wzmacnia nasze pole energetyczne i dobrze oddziałuje na człowieka. Liście brzozy są lecznicze-napar leczy reumatyzm. Dobrze je mieć-szczególnie w Anglii-bardzo wilgotny klimat.








2 komentarze:

  1. Piekna sukieneczka, buciki i wisirek!! Bardzo ladnie wygladasz.! Tez lubie bardzo brzozy, sa takie przyjemne w dotyku, maja tak gladka kore, tak rozna od innych drzew ! Pozdrawiam Cie Jolu serdecznie i zycze milego tygodnia:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przytulasz się do brzozy i ładujesz akumulatory...
    Piękna, delikatna sukienka, taka letnia jesteś...
    Jesień puka do drzwi ale póki co u mnie lato /oby jak najdłużej/....
    Pozdrawiam Jolu, już wprowadziłam Twój nowy adres...

    OdpowiedzUsuń