niedziela, 21 września 2014

Łowiczanka

Nasz folklor jest przepiękny. Od zawsze mnie zachwycał. Kolorystyka i styl-moim zdaniem nie ma nic piękniejszego. Zawsze będę dumna z tego, że jestem Polką. Po mistrzostwach powstało trochę ubrań inspirowanych na rodzimym folklorze. Szybko się rozchodzą szczególnie spódnice. Projektowane są też bluzy i koszulki. Mam nadzieję, że w przyszłości powstanie więcej wzorów, bo warto. Są wzory azteckie-bardzo modne, a nasze wzory ludowe? Moim zdaniem piękniejsze tylko mniej rozpowszechnione. Pozwoliłam sobie na tę stylizację opartą na symbolach ludowych. Chciałam pokazać jak piękna jest nasza rodzima kolorystyka.
Bluzka-stara, ręcznie robiona
spódnica F F
buty-Clarks
torebka-Laura Ashley












3 komentarze:

  1. Tak, ładne mamy stroje ludowe...pięknie i kolorowo Jolu...pozdrawiam Łowiczankę...

    OdpowiedzUsuń
  2. No prześliczna ta spódnica, napatrzeć się nie mogę i bluzkę fajnie do niej dopasowałaś. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale i super kolorowo....bardzo podoba mi sie ta torebka.....Pozdrawoam serdecznie)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń