środa, 17 września 2014

Polka i polki:)

Bardzo spodobała mi się ta bluzeczka. Duże grochy na białym tle- mój ulubiony zestaw. Oglądając rzeczy wystawione na londyńskim rynku, wpadła mi w oko. Problem, że bardzo krótka. Szyfon dobrej jakości, cena atrakcyjna. Zastosowanie… Przypomniałam sobie o mojej ołówkowej sukience, którą okazyjnie kupiłam do kompletu Marka Spencera- spodnie z żakietem, a potem ta sukienka identyczna nawet w lepszym gatunkowo materiale, bo wełna 100. Jest niezastąpiona- świetnie się układa i ubieram ja zawsze, gdy chce wyglądać elegancko. Sukienka-Mariene Robert .Bluzkę włożyłam na sukienkę i myślę, że wyszła ładna całość. Buty kupuje zawsze skórzane i dobrych firm, ale tym razem pozwoliłam sobie na inne. Sklep Nottinghill. Są to szpileczki z materiału w groszki i bardzo wygodne. Ładnie prezentują się z bluzką. Torebka kupiona kiedyś w sklepie vintage- bardzo podobała mi się ze względu na stary fason i myślę, że jest bardzo stara, ale w tym jest jej urok. Takiej drugiej nie znajdzie się szybko, a ja lubię indywidualność: ) Srebrna kamea kupiona kiedyś na Allegro.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz