piątek, 19 września 2014

Słoneczniki


Słoneczniki Vincenta Van Gogha to mój ukochany obraz. Podziwiałam go wiele razy w londyńskiej galerii. Tyle w nim radości i letnich chwil. Przypomina mi czasy drewnianych chat pokrytych strzechą. Ogrodów gdzie dzika przyroda zaglądała przez stary drewniany płot i gliniane dzbany, które były takie malownicze. Słoneczniki tak pięknie w nich wyglądały. Tych czasów już nie ma, ale jest wiele obrazów przypominających nam te chwile. Ja miałam okazje zajrzeć do nich na małą chwilę, bo tylko jako dziecko zdążyłam zapamiętać,że był czas bardziej spokojny, chociaż może trudniejszy.




Stylizacja, którą na dzisiaj przygotowałam jest inspirowana obrazem słoneczniki. Chciałam przy jej pomocy oddać klimat obrazu. Nie wiem, czy mi się to udało, ale mam nadzieję, że trochę przypomina) Sukienka ołówkowa o luźniejszym fasonie nadaję się na wiele okazji. Może być zwykłą letnią sukienką lub popołudniową-wszystko zależy od dodatków. Moja figura to klepsydra i dobrze wyglądam w takich fasonach. Nie jest to droga stylizacja, bo koszt nie przekroczył 100 zł. Sukienka 5 zł, buty- 25 zł, torebka- 15zł, korale- zł. Całkowity koszt to 50 zł
Sukienka-SH
torebka-Ebay
szpilki-Notinghil
korale-sama wykonałam
Mój makijaż jest dzisiaj bardzo mocny- zdjęcia robione bardzo późno i to zadecydowało o takim, a nie innym.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz