środa, 17 września 2014

W stylu chanel

Żakiecik i ołówkowa sukienka, którą pokazywałam już wcześniej. Całość pastelowa i dobrze nadająca się na eleganckie wyjście. Lubię żakiety, a żakiet Chanel to moje marzenie niestety trudne do zrealizowania. Ceny są bardzo wysokie, ale jakość doskonała. To jedna z tych rzeczy, którą jeśli uda się kupić to nawet można zostawić w spadku wnuczce, która na pewno będzie szczęśliwa, że coś takiego posiada. Mój żakiecik to tylko kopia, ale prezentuję się całkiem dobrze: ) może kiedyś ee ech… Przy okazji tej stylizacji chcę podzielić się moimi odczuciami, jeśli chodzi o szpilki i baletki: ) Moim zdaniem jedne i drugie buty bardzo szkodzą stopom z tym że bardziej szpilki. Moje, które założyłam do dzisiejszej stylizacji kupiłam tylko do uatrakcyjnienia stylizacji. Nie były drogie i pomyślałam- będą ozdobą: ) popatrzeć i zostawić- też tak można: ) Nie chodzę w takich butach, nawet jeśli miałabym mieć je na nogach choćby 30 minut. Niechęć polega na tym, że jeśli mam wybrać się na jakieś eleganckie wyjście to nie chcę psuć sobie nastroju. Myśl- będą bolały mnie nogi: ) nie jestem masochistką: ) Potrafię chodzić w czymś takim, tylko po co się męczyć. Z moich obserwacji: po ostatniej wizycie w sklepach stwierdzam, że dalej królują bardzo wysokie szpilki. Trudno poszukać jakieś sensowne buty, które dobrze wyglądałyby na stopie. Są tylko szpilki, baletki i obuwie sportowe. Z wyjątkiem Clarksa i sklepów z bardzo drogimi butami. Tu właśnie tkwi problem- dlatego bardzo młode kobiety wybierają szpilki, bo chcą wyglądać atrakcyjnie, a nie dysponują większą kwotą na zakup innych butów. Mają do wyboru obuwie sportowe, baletki i szpilki. Niestety baletki też prowadza do choroby stóp. Ja często wybierałam baletki, bo są w korzystnych cenach- można kupić za 5 funtów. W pracy też chodzę w baletkach – dziennie wypada z 10 godzin. Mogę powiedzieć co zauważyłam. Zawsze chodziłam prosto akcentując piętę- taki rodzaj chodu. Teraz kiedy zaczęłam się przestawić na inny rodzaj butów. Fason, który towarzyszył mi Polsce. Dobrze wyprofilowane i sztywniejsze – zawsze na małym obcasie z szerszym przodem nie w szpic. Miałam kłopot, żeby chodzić, bo stopa uciekała mi na boki i potykałam się hmmm? : ) Baletki wykoślawiają stopy. Uczymy się chodzić niechlujnie…dlaczego? Niestety nie są profilowane i wykonane z bardzo złych materiałów. Większość kobiet chodzących w baletkach ma zdeptane baletki- najczęściej na boki Wracając do szpilek- prowadzą do zdeformowania stóp nazywanych haluksami. Haluksy to choroba zwyrodnieniowa. Polega na zniekształceniu stopy. Choroba dotyczy głównie kobiet. Przyczyna – nadwaga, noszenie butów na wysokim obcasie, stojący tryb życia oraz płaskostopie. Haluksy powodują upośledzenie funkcjonowania, ponieważ utrudniają chodzenie- ból przy poruszaniu się. Haluksy leczy się operacyjnie. żakiecik-Debenhams , szpilki- Dune kwiatek z mojej galerii kwiatków-lubie kwiaty torebka-londyński rynek sukienka już pokazywana.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz