niedziela, 14 września 2014

Ręcznie malowane spodnie

Biel, czerwień i dżins to bardzo ładny zestaw. Ręcznie malowane materiały mają długą historię. Najczęściej malowano na jedwabiu. Pamiętam kupony takiego jedwabiu, które kobiety kupowały na eleganckie suknie. Były piękne i bardzo drogie. Trzeba było uważać przy praniu, bo można było zniszczyć materiał. Oddawało się tylko do czyszczenia chemicznego. Podsłuchana śmieszna historia z dzieciństwa – koleżanka mojej mamy kupiła ręcznie malowany jedwab. Kosztował ,prawię całą wypłatę. Piękna sukienka uszyta przez dobrą krawcową, a potem delikatne pranie. Niestety wszystko się pozalewało… Moje spodnie bardzo mi się spodobały właśnie przez ręcznie malowane kwiaty. Mam nadzieje, że prać będą się dobrze: ) spodnie- Miss Sixty koszula-Ping kapelusz-H M szpilki-bazar Londyn wisior- moje wykonanie torba – Elle.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz