poniedziałek, 9 października 2017

Ruda Barbie

Ciekawe jest odnajdywanie starych modeli Barbie, ten jest z 1991. Sporo musiałam w tej lalce zmienić,bo miała nie włosy tylko kołtun, ale podobała mi się jej buzia i kolorystyka. Sukienkę, którą miała pokażę innym razem, a teraz wersja truskawkowa.
Lalka bardzo mi się spodobała, bo powinna mieć bardzo długie rude włosy, ułożone w prześliczne loki,ale pewnie często nurkowała i włosy się zniszczyły . Dalej twierdzę, że ten rodzaj lalki nie jest dla małych dziewczynek lat 3, bo to trudny model lalki i przytulanka to nie jest.
Bardziej lalka do ubraniowych stylizacji, dla starszych zabawy w dom lub dekoracja, a tak musiała nurkować i zamiast loczków wyszło siano:)
Ta lalka przypomina mi też Edytkę z bloga ,,Zapiski roztrzepane,,
Są bardzo do siebie podobne:)



14 komentarzy:

  1. Bardzo ładna lalka i ma śliczną sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, podobna! Kojarzy się! Ta burza rudości i sukienkowy styl i fason! ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak Kochana ☺ Cała nasza Tara ❤ Równie śliczna ❤ Buziaki 😙

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda jest podobna do Tary :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jola! Ale mi fajna niespodziankę sprawiłaś! :D Cała ja!
    Tylko ciut młodsza ;)
    Sukienka podobna do tej mojej Makowej od Oli Lumpoli, a z włosów często mi się siano robi :D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. :)I tak sobie pomyślałam jak ją znalazłam. Lalcia dla Edytki to cała ona więc chcę Ci ją dać. Wyślij adresik na Instagram priv lub na mój adres jola173@op.pl i lala twoja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu kochana nie chciałabym Cię na koszty narażać...Ale szczerze powiem, że jest wspaniała ta lala!

      Usuń
  7. Ależ cudna laleczka i buzia taka słodka. Faktycznie cała Edytka!!! :) Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Edytko o koszty się nie martw. Chcę Ci ją dać,bo jest bardzo do Ciebie podobna. Jak ją znalazłam zaraz wiedziałam,że będzie twoja:)pisz adres i Ci wyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jolu wysłałam Ci wiadomość na adres mailowy z Twojej strony, ale nie wiem czy dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Marysiu nic nie przyszło... Czekam adres jolantapawlak@onet.pl lub jola173@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited.Thank you.
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń
  12. hahah Rzeczywiście :))) Makowe panienki :))) Ja też tak myślę, - Barbie to materiał na eksperymenty modowe, a nie przytulanki. Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń