niedziela, 1 października 2017

Modowe inspiracje

Beżowy sweter







Szara plisowana spódnica tym razem zestawiona z beżowym swetrem. Sweter ma z tyłu ciekawy dekolt z ukośnych przeplatańców: ) Ramoneska ta sama i torebka też więc nie załapały się na zdjęcia. Ciąg dalszy moich codziennych stylizacji. Tym razem zamiast czarnych ciężkich butów z odkrytą piętą włożyłam brązowe pełne buty. Tak właśnie lubię się ubierać i można to nazwać czymś w rodzaju własnego ja lub czegoś określającego sposób ubierania. Czy to mój styl -może i tak, chociaż ja uważam, że swój styl to bardzo trudna sprawa, bo to coś szczególnego i wyróżniającego danego człowieka. Myślę, że często myli się to z ładnym dobieraniem rzeczy. Dla mnie to połączenie duszy ze strojem i to widać na pierwszy rzut oka, bo po takim specyficznym składaniu ubrań i wyszukiwaniu ich na sklepowych regałach lub samodzielnemu szyciu można określić w jakimś stopniu człowieka. Jego rzeczy zapamiętuje się i  pamięta się jesli to jest ,,druga skóra,,: ) Często przyglądam się ładnie ubranym ludziom, ale za chwile już ich nie pamiętam, a kogoś, kto ma swój styl nigdy nie zapomnę. Tak jak pewną starszą kobietę w wojskowych barwach i skromnym stroju z pięknymi srebrnymi włosami uczesanymi w kok na którym była śliczna czarna koronka z małymi święcącymi koralikami i do tego zwykle czarne mokasyny. Wyglądała cudnie i pasowało jej to idealnie.



11 komentarzy:

  1. Jolu, bardzo fajna, wyluzowana i bardzo na czasie stylizacja! takie buty i zwiewna kiecka to hicior! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja:) Wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter bardzo ciekawy, fajne ma tyły i na jedno ramię - znakomicie. Kolor - ja na ekranie mam lekki pudrowy róż. Fajny zestaw Jolu. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też widzę pudrowy róż ☺ Bardzo mi się podobasz w tym zestawieniu grube, mięsiste z lekkie i do tego cięźkie ☺ Bardzo tak lubię ☺ Buziole 😙

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stylowy zestaw! Sweterek jest śliczny :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba zestaw taki delikatny wygodny a zarazem elegancki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wygląssz, szczególni podoba mi się góra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie kolorek swetra jest delikatnym różem, tak czy inaczej fajny zestawik, taki elegancki i nonszalancki zarazem!!! Buziole! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie całość wygląda... Delikatnie...
    I nie mów, że nie masz swojego stylu, bo masz jak najbardziej!
    Dla mnie osoby bez stylu, to te, które nakładają na siebie trendy ciuchy z aktualnego sezonu - nieważne, czy lubią coś czy nie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się kolorystyka :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na luzie i super :) Masz piękny uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń